Vraag

Sporten en Gezond Eten

  • 20 October 2021
  • 1 reactie
  • 39 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

🙌🏻Sporten en Gezond eten🙌🏻

De één houd ervan en de ander vind het verschrikkelijk. Ik ben de ander, qua sporten. Het is niet dat ik niets doe, maar het échte sporten... ik hou het niet vol. Mijn motivatie zakt te snel weg en na 5 dagen stop ik er weer mee. Wie kan mij helpen?

Ik heb niemand in mijn directe omgeving die mij hierbij kan helpen, dus vraag ik het jullie! Als er mensen zijn die sporten en dit lezen.., how do you do it? Hoe kan ik het beste mijn motivatie vasthouden? En wat zijn bijvoorbeeld goede oefeningen om mee te beginnen?

Daarnaast nog één vraag. Als er mensen zijn die lekkere, gezonde, maar redelijk goedkope maaltijden, ontbijtjes of lunches weten, let me know! Alle tips en tricks zijn van harte welkom! Stel gerust vragen als je me daardoor beter kan helpen! Nu is m'n kans en nu wil ik het doorzetten voor de verandering :,)


1 reactie

Hoi Kussiexx,

Ten eerste zorg ik dat ik niet een te hoog doel leg voor mezelf tijdens het sporten. Gewoon zoiets als tien keer opdrukken in de ochtend en tien keer in de avond. Dat gewoon elke dag. Soms heb ik er echt geen zin in, maar ik heb met mezelf afgesproken dat als ik dat een week lang heb volgehouden dat ik als beloning voor me zelf een film mag kijken. Om het nog beter te maken besluit ik dat ik 2 minuten film mag kijken na tien keer opdrukken. Zelf vind ik het een leuke challenger en wil aan mezelf bewijzen dat ik dat kan volhouden. Misschien lukt het jou ook?

 

Groetjes,

1anoniempje1

Reageer