Vraag

Sportdag

  • 6 December 2023
  • 3 reacties
  • 55 Bekeken

Badge

Heey ik ben 13 jaar en zit in de 2de klas van Tl

Ik heb morgen een sportdag met heel klas 2. Ik ben zelf heel onzeker over mijn lichaam. Ik ben 8 jaar lang gepest op de basisschool en soms zelf nu nog. Het is nu rustig. Maar ik voel me zelf al super onzeker in mijn eigen klas met LO laat staan met heel klas 2. Er zitten daar heel veel kinderen bij die mij hebben gepest vorig jaar waardoor ik nu nog meer onzeker ben. T vervelende is ook, ik ben morgen jarig. Ik word 14 en nu omdat ik me al kut voel mag ik me nog kutter voelen om m'n verjaardag.  Im heb er overgesproken met m'n ouders en m'n vader begrijpt me want hij heeft t zelfde mee gemaakt met altijd worden gepest. M'n moeder heeft haar altijd onzeker gevoelt. Maar hun weten t ook niet. Ik ben ingesprek geweest met m'n mentor en LO docent maar die kunnen niks voor me betekenen en dat snap ik maar ik weet echt niet wat ik moet doen en hoe ik me niet zo rot hoef te voelen. 

Hopelijk hebben jullie wat tips want ik trek dit niet langer 


3 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Misschien kunnen je ouders je ziekmelden voor morgen? Dat is wel vermijdend gedrag, dus daar zal je in totaliteit misschien niet mee opschieten. Je zou er natuurlijk ook heen kunnen gaan en super zelfverzekerd gaan doen. Misschien kan je een beetje aan een vriend(in) vastplakken? Dan ben je niet zo alleen en heb je ook een beetje afleiding. 

Je zou ook kunnen vragen aan de LO docent of jij bij die vriend(in) ingedeeld kan worden. 

Mag ik trouwens even klagen over die gymdocent en je mentor? Waarom doen ze er niks aan? Ze kunnen je toch op z'n minst steunen en je eventueel afmelden? Als zij zien dat jij je heel rot voelt, gaan ze je toch niet iets laten doen wat je totaal niet durft/wil?

 

Also, gefeliciteerd alvast! Ik hoop dat je toch een goede verjaardag hebt!

 

Groetjes x

Badge

@Cody  -onnodige quote verwijderd. KT

 

Ik had al geprobeerd als ik bij m'n enigste vriendin ingedeeld kon worden maar alles was al verstuurd dus dat zou raar overkomen. En ik ben lett al 2 weken misselijk hier door. Maar ik a gwn proberen zelfverzekerd te doen

En bedankt❤️❤️

juf naar sturen dan 8 jaar gepest  dan gaat ze leuk dag maken

Reageer