Skip to main content

help!!

ik ben de laaste tijd bang voor alles en als ik mijn ogen dicht doe zie ik allemaal enge beelden van enge gezichten en andere dingen. maar ook gewoon als ik wakker ben bijv in de woonkamer dan denk ik oppeens dat iemand oppeens in mijn huis kan zijn of mij kan achtervolgen en mij wilt vermoorden. ik heb hierdoor heelveel stress en ben bang dat ik gek word. ik ben ook vaak misselijk en duizelig. iemand pls help!!

Hmmm dat is lastig…

ik heb hier zelf geen tips voor maar ik denk dat het handigste gewoon is aan je ouders vertellen, ik weet dat je je hiervoor kan schamen maar je ouders kunnen je echt helpen, door misschien naar een dokter te gaan op hulp zoeken bij therapie.

ik heb ee vertrouwen in dat het allemaal goed komt!!❤️

Xx

ik weet niet precies wat je situatie is maar misschien komt het door een enge film of zo

en onthoud zoals je al zij het is je verbeelding dus schenk er niet te veel aandacht aan

Hoi secretlife  _ofme,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen! @Kipfillet  en @iemand anders , bedankt voor jullie reacties.

Veel sterkte!

Ab W

Reageer