Skip to main content

Hey! Hebben jullie wel eens spirituele ervaringen gehad? Wat gebeurde er toen en was het eng? Ik wil zelf wel eens geesten kunnen zien maar ik ben wel wat bang daarvoor, ook heb ik wel eens dat ik een soort aanwezigheid voel, maar dan is er niemand. Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel! Xx

Hoi Speedmover123, ik heb dit nog nooit gehad! Ik heb wel eens dat ik aanwzigheid voel, maar ik zie eigenlijk nooit wat. Ik snap je gevoel wel! Ik zou alleen geen geesten willen zien, want ik ben bang voor geesten en andere horror!:smile:

Ik denk dat je hier niks aan hebt, maar ik vond het leuk om even te reageren, aangezien je nog helemaal geen reacties had!:sweat_smile: maar Liefs, Naira193 :heart:


Hoi, bij mij is het gisteren gebeurt. Ik heb altijd wel voetstappen gehoord en deuren gehoord, maar ik dacht dat dit door de buren kwam. Ook heb ik toen ik 6 was geesten gezien maar dit herriner ik me niet meer, toen ik ong. 10 was zag ik soms gedaantes op random plekken. Maar goed, gisteren ging de oude muziekdoos van mijn  overgrootopa uit zichzelf spelen. Dit terwijl ik zelf moeite heb om dat ding te laten spelen, en opeens ging dat ding gewoon uit zichzelf dat deuntje spelen. Ik vond het wel eng dus heb ik mijn ouders even wakker gemaakt. Mn vader zei dat ik moest proberen te slapen, hij denkt sowieso al dat ik het als grapje bedoel en dat ik het heb gedroomd. Ik heb om mezelf gerust te stellen amethist onder mijn kussen gelegd en ik hield er vanwege de schrik  ook eentje vast in mn hand. Ik denk er nu nog wel veel over na en ik ben ook bang dat het vannacht weer gebeurt, maar mijn moeder zei dat je wellicht terug kon praten, dus heb ik gevraagd aan wie of wat het ook was om aub te stoppen. Misschien is het wel mijn overgrootvaders ziel die met me probeert te praten, mijn angst is dus wel dat het ook een slechte geest kan zijn. Ik wil liever geen contact maken omdat dit risicos met zich meebrengt en daar ben ik nu nog niet klaar voor, maar sowieso. Als ik nu contact opneem doe ik het vanwege de verkeerde redenen.

Ahahahahha lang verhaal poch


Bij mij helpt het ook wel om er grappig over te doen of het gewoon te behandelen als een mens die het leuk vind om met je om te gaan en op die manier contact met je op probeerd te nemen. Probeer het ook tegen anderen te vertellen als je met zoiets zou zitten , dat lucht op. Ik zou als ik jou was niet contact opnemen, tuurlijk kun je wel gewoon in de desbetreffende ruimte te praten tegen de entiteit, om bijvoorbeeld je grenzen aan te geven als iets je bang maakt, maar mocht je het echt willen, denk gied na over de reden waarom je contact op wilt nemen, als het uit nieuwsgierigheid is is het waarschijnlijk geen goed idee. Probeer het ook niet te doen als je negatieve gevoelens in je hebt. Weet dat er risicos zijn en reinig jezelf en indien nodig kun je ook nog wat beschermende dingen gebruiken 


Reageer