Vraag

spijt, volgens mij vriendschap verpest

  • 27 January 2023
  • 2 reacties
  • 59 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Heyy,

Ik had dus een vriend, en hij is echt gek (hij stalkte mij, en vroeg allerlij dingen die echt te ver ging enz, we noemen hem even psycho) anyways, mijn vriendin (we noemen haar even ash) is nog vrienden met psycho, dus ik vroeg aan haar of ze geen vrienden meer kon zijn met psycho. Ash gaat verhuizen, en ik wil niet dat psycho iets geks gaat doen tegen Ash, en dat Ash dan met een slecht gevoel/herinnering gaat verhuizen(ze gaat namelijk naar een ander land verhuizen) ik heb haar over tekst gevraagd, en ik heb heel veel spijt. Ik wil niet haar vriendschappen enz dicteren, en ze had me terug geappt en ze vroeg waarom, (een vriendin van ash, noemen we even bailey had hetzelfde probleem met psycho) dus ik zei tegen haar dat ze aan bailey moest vragen wat hij tegen haar had gedaan. Kortom, ik wens dat ik dit nooit had gezegd, maar het is te laat, hoe maak ik dit goed??

Pls help


2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Queertje,

 

je kunt altijd terugkomen op dingen die je gezegd hebt, zolang je het maar uit probeert te leggen.

Zo kun je bijvoorbeeld zeggen dat je met de beste bedoelingen het eerste bericht had gestuurd en dat er ook wat emotie van jezelf bij zat door wat jij en psycho met elkaar hadden meegemaakt. Dat je er nu een slecht gevoel over hebt dat je het Ash gestuurd hebt  en dat Ash natuurlijk zelf bepaald met wie ze om  wil gaan. Dus sorry zeggen en uitleggen. Eigenlijk wat je ons hier in jouw topic ook schrijft.

Ik zou er niet te lang mee wachten. Hoe eerder het opgelost is, hoe beter.

 

Ik denk dat het nog goed kan komen tussen Ash en jou.

 

Gr. MickeyMouse

 

Je kan tegen haar zeggen dat je spijt hebt dat je het gevraagd hebt een dat je natuurlijk niets te maken hebt met wie ze om gaat.

Reageer