Hoi mensen van het forum,
Ik heb een paar maanden geleden mezelf weleens gesneden. Aan de buitenkant van mijn polsen en mijn binnenarm. Ik ben er inmiddels mee gestopt, maar die littekens zijn heel lelijk, en permanent. (Ik heb hier echt zooooo veel spijt van). Ik maak mij zorgen dat dit in de zomer problemen op gaat leveren.
(Ik heb geen idee waarom ik het deed ik was de hele tijd boos en verdrietig om de een of andere reden)
Een paar van mijn vriendinnen waren erachter gekomen en hadden dat aan de mentor verteld. Die had toen mijn moeder gebeld. Nou dacht mijn bijzonder geniale brein: ‘Weet je wat, ik geef alleen toe dat ik het aan mijn binnenarm heb gesneden en zeg ik over de polsen dat ik tegen een prikkeldraad ben gelopen’…
Ik heb net op het randje ontweken dat ik met zo’n mens van de GGD moest gaan praten (dat zou echt de hel zijn voor mij dus dat is hoe dan ook het laatste wat ik wil).
Ik wil het van die polsen wel uitleggen, maar het risico dat ik met iemand moet praten is dan te groot, ik weet zeker dat dat het alleen maar erger gaat maken dan het is en dat ik weer helemaal getriggerd raak om het weer te doen. (Ik heb dus zeg maar een hekel aan 1 op 1 praten, idk ik krijg een brok in mijn keel ofzo en voel me vet ongemakkelijk.)
Hoe kan ik deze littekens in de zomer verbergen en moet ik het van mijn polsen ook aan mijn moeder toegeven?
Groetjes, ThatGalacticRobot