Skip to main content
Vraag

spijt van naar de kapper gaan

• December 5, 2025
  • 1 reactie
  • 63 Bekeken

Katjatja
Forum|alt.badge.img+4

Ok het zit zo. Ik wil er een beetje bij horen. Nou ja, ik wil gewoon er goed uitzien want dat was vorig schooljaar niet zo. Geen stijl en geen leuk kapsel. Dus ik heb nu een kledingstijl waar ik blij mee ben. Maar m’n haar was altijd saai één lengte en dat wilde ik verander dus ik dacht aan een soort curtain bangs. Maar ik ben echt niet zo’n persoon die haar helemaal verzorgt en ik wist niet zo goed wat ik wilde. Maar curtain bangs zou me wel goed staan dacht ik. Ik kom bij de kapper en vraag om laagjes (…) ja ik wist het niet 

Ik ben zo onzeker. Ik heb altijd het idee dat mensen me lelijk of raar vinden. Al die blikken altijd als je bij de kapper komt, ze kijken altijd zo raar naar me. Na het knippen wilde ik echt door de grond zakken. Het was verpest, dat was zo erg nog niet maar die twee die daar werkten stonden me echt aan te staren alsof ik zak stront was. Ik heb spijt en ik wil nooit meer naar de kapper en nu ben ik nog veel onzekerder. Ik heb zoveel spijt ik vind het echt niet leuk. het voelt gewoon zo verschrikkelijk en vernederend. Ik heb echt iets wat ik niet wilde en die hoge prijs ik haat mezelf 

1 reactie

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • December 8, 2025

hi

ik heb ook vaak dat ik denk dat mensen mijn kleren niet leuk vinden of dat me haar stom zit en ik heb toen ik 9 was een ponny geknipt en ik vond het zoo lelijk maar als ik je een tip mag geven 

trek je niks van anderen aan en soms lukt het niet dat heb ik ook maar als je even naar je zelf kijkt en doet alsof iedereen je mooi vind wat vind je dan van je zelf

en over je haar als het zoo lelijk is (ik denk dat het wel meevalt😊) dan kan je ook nog naar de kapper gaan en je haar tot je schouders knippen 

en wees gewoon jezelf dan komt het vast wel goed 

groetjes lilou 😊