Skip to main content

Hey iedereen!

 

Ik heb even een korte en aparte vraag, maar wel iets wat mij erg dwars zit. Ik hoop niet dat dit erg dom klinkt..
 

Ik heb vaak dat ik een reactie plaats op een topic van iemand en daar vervolgens spijt van heb. Ik heb dan spijt van de manier waarop ik mijn reactie hebt gepost en als ik dan de andere reacties zie denk ik van: Ja dat is het goede antwoord en ik heb het gewoon niet goed neergezet. En dan voel ik me er slecht om.

 

Beetje raar iets, maar ik vroeg ik me af of dit nodig is want ik wil graag mensen helpen maar heb telkens weer dat ik denk dat mijn reactie gewoon niet goed is :P

 

Groetjes van mij!

Heey,

Je hoeft je daar niet zo druk om te maken hoor. Ik heb dat soms ook wel eens. Dan plaats ik een reactie en dan lees ik later een reactie van een ander en denk ik: ja dat is een beter antwoord of idee. Maar eigenlijk is alles wel waardevol. Je leert op die manier ook weer van elkaar. Ik vind dat jij over het algemeen goede reacties plaatst. Soms heb ik daar dan zelf niks meer op toe te voegen. Dus good job! Maak je vooral niet zon zorgen hierom.

 

joeeeeee


Hey Jaivy!

 

Dankje voor je reactie! Ik heb echt een zelfvertrouwen van niks, maar vind het fijn om te horen dat ik niet de enige ben:sweat_smile: 

 

En dankje voor dat complimentje dat geeft mij weer wat moed:slight_smile:

 

Groetjes van mij.


Hey NaamNietBekend,

Ik heb het ook wel eens, maar het is erg hoor! Je leert er zelf van. Ook al denk je dat een ander antwoord op een topic beter is, een minder uitgebreid antwoord is prima. Dan laat je zien dat je wil helpen. En ik vind jouw adviezen echt wel goed hoor!

Groejes iemand.


Heey,

Aan het begin had ik dat zelf ook wel. Zeker als je dan naar andere reacties kijkt. Je kunt er een beetje onzeker van worden. Maar dit is een openbaar forum en iedereen mag hier zijn ding zeggen en delen. Je hebt zoveel mensen die kijken allemaal vanuit een ander perspectief. Daarom is eigenlijk niet altijd een antwoord beter dan die van een ander. Ik denk dat je als je het zo bekijkt je geen spijt hoeft te hebben van je reacties. Je doet je best en geeft jouw mening en dat is prima!

Groetjes,
Simply Me


Foute antwoorden kunnen ook goed zijn, mits iemand ze kan spotten.

Zeker bij een aantal onderwerpen zijn er wat vage ideeën die nergens op slaan, maar deze worden nooit tegengesproken als niemand ze in de reacties noemt.
Meestal zijn het dingen die je zelf zo op kunt zoeken, maar jij weet ook hoe dit forum werkt.

Een makkelijk voorbeeld hiervoor zijn alle topics over sperma.
Om de een of andere reden hebben veel mensen niet echt opgelet bij biologie en kunnen zij zaadcellen, zaadvocht en voorvocht niet uit elkaar houden.
Het is dan fijn als iemand een fout antwoord geeft, omdat het dan goed gezet kan worden.

 

Het is dus OK om fouten te maken met je reacties, omdat je er van kunt leren.


Bedankt voor jullie reacties🙂

 

Groetjes van mij!


Hoi NaamNietBekend,

Ik heb hier ook wel eens last van. Dan plaats ik mijn reactie en dan vraag ik me toch af of ik het wel had moeten zeggen. Of ik nu weer heel dom klink, of juist te persoonlijk wordt. Maar meestal wordt er goed op gereageerd en iedere reactie is welkom, dus deze onzekerheid is met de reactie afgenomen.

Ik vind jouw reacties altijd heel nuttig, dus maak je daar maar niet te veel zorgen om. En zeg je een keer iets doms of niet kloppends, dan wordt je vast wel verbeterd.

 

Groetjes,

Paardebloem


Hey, zoals ik jou reacties onder andere topics zie zijn ze gewoon heel goed hoor, gewoon een beetje meer in jezelf vertrouwen :)


Heey,

Wellicht heb je wat aan deze quote:

Gebruik de talenten die je bezit. Het bos zal erg stil zijn als alleen de vogels zouden zingen die dat het beste kunnen.
Use the talents you possess, the forest will be very quiet if no birds sang, except the birds that sang best.
Henry van Dyke

Groetjes,
Simply Me

 


Heyy

 

Bedankt voor de reacties☺️
 

@Simply Me dat is een leuke quote! Die zal ik onthouden en schrijf ik denk ik zelfs even op🙂

 

Groetjes van mij!


Reageer