Spijt en schuldgevoel

  • 14 February 2021
  • 2 reacties
  • 77 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, ik zit ergens mee, al een tijdje. Het gaat over vroeger. 

Toen ik ongeveer 11 / 12 jaren oud was heb ik veel ruzies gehad met mensen. Ik heb vooral ruzie gezocht via Whatsapp, Ik heb domme dingen gedaan, domme dingen gezegd en heb daar heel veel spijt van. Ik heb geen rare foto’s gestuurd ofzo, maar ik had alles niet gedaan als ik het opnieuw kon doen. 

Ik heb ervan geleerd en het is geweest, ik kan er niks meer aan doen, maar toch, toch blijft het in m’n hoofd zitten en voel ik me zo stom. Ik heb ook het gevoel alsof ik de enige ben die zulke fouten heeft gemaakt Waarom haatten mensen mij en waarom hebben mijn vriendinnen niet van die domme dingen gedaan? Bij hen lijkt alles perfect, ze maken nooit fouten. 

Kunnen jullie me helpen of hebben jullie ook ruzie gezocht via Whatsapp waar je nu spijt van hebt?

Alvast bedankt en groetjes!

 


2 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hey, het maakt niet uit dat je er spijt van hebt, veel mensen hebben  van dingen spijt en waarschijnlijk zijn die mensen het allang vergeten!  maak je er maar niet druk om.

Reputatie 1
Badge

Ik herken mezelf hier echt in! Ik ben zelf heel erg impulsief en had vroeger vaak ruzie over whatsapp, als je er nu iets van geleerd heb is het zeker niet erg. En je bent echt niet de enige!!

Reageer