Spijt

  • 5 December 2021
  • 1 reactie
  • 126 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Ik mag dus al sinds een jaar mijn telefoon naar boven meenemen om rustige muziek te luisteren of luisterboeken.

 Ik en mijn moeder hadden wel goede regels gemaakt dat ik niet filmpjes mocht kijken enzo. Ik zei dat ik dat niet ging doen. Nu kijk ik al een jaar lang elke avond filmpjes (gewoon youtube enzo). Ik voel me zo ontzettend schuldig. Mijn moeder vertrouwde mij en ik maak daar misbruik van. Ik voel me vooral schuldig omdat ik ook vertelde dat ik niet goed kon slapen. Misschien dat ze zich zorgen maakte terwijl ik dan gewoon filmpjes zat te kijken. Dan begin ik vaak te piekeren over van alles. Dan ga ik vaak op mijn telefoon om met wat anders bezig te zijn. 

Ik wil het vertellen maar ook weer niet. Ik weet dat ze niet extreem boos zou worden maar het deit dat ik haar teleur stel en dat het vertrouwen misschien weg, dat zou ik heel erg vinden. Ik word er gewoon zo verdrietig van, misschien klinkt het stom dat ik daarover wakker lig, maar ik zit er gewoon heel erg mee.

Ik heb gefaald in vertrouwen en gewoon 100% gefaald in mijn beleving. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen. Pls help me

 


1 reactie

Badge

Ik snap waarom je je zo voelt. Ik zou gewoon naar haar toe gaan op een rustig moment en het vertellen. De waarheid vertellen is beter dan verbergen en dan weet je moeder tenminste waarom je slecht slaapt en dat er niks anders ergs aan de hand is. Ik weet zeker dat ze het niet zo erg vindt en dat ze je wel vergeeft. En ze kan je misschien wel meer vertrouwen omdat je zo eerlijk bent geweest.

Reageer