Skip to main content
Vraag

speen oke?

• February 24, 2026
  • 8 reacties
  • 74 Bekeken

myla0318
Forum|alt.badge.img+3

Heyy ben ik weer 

Vraag deze keer is is het oke om weer/nog een speen te hebben?

ik ben 17 en verlang weer naar een speen om rustiger te worden en omdat ik eiglk best fijn is maar is dat raar? En is het ongezond of wel oke?

Heb het ook met me bestie over gehad en zij verlangt ook terug naar een speen (ze is 16)

Maar hebben jullie adviezen en is het oke?

Groetjesssss

8 reacties

LEGOMASTER2
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 22, 2026

hoi het is nu zoon 2 maanden geleden dat je deze heb gepoost wil je het nog of heb je ereen

als je er nog geen heb en je wil dat het niet raar is om een winkel binnen te lopen en een af te rekenen hier tips

1. ga voor openings tijd voor de winkel wachten dan in niemand er bijna
  2. zoek al een dag van tevoren naar een speen die je zou willen scheelt weer mensen die naar je kijken 
  3. probeer zo chil mogelijk te doen anders is het juist ver dacht
  4. vraag aan je ouders of ze er een willen kopen voor je

heb je er aleen ik zou het graag willen weten welke 

🙃🙃🙃

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • May 23, 2026

Als jij je fijn voelt bij het gebruiken van een speen mag je dat gewoon doen. Ik zelf vind het ook erg fijn om nog even lekker op mijn speentje te sabbelen. Ik doe dit meestal voor het slapen gaan en ik wordt er helemaal rustig van. Ik slaap niet met mijn speentje in maar vind het wel fijn om te gebruiken soms ook gewoon tijdens huiswerk maken of als ik me gestrest voel... Ik ben ook benieuwd of je al een speentje hebt gevonden ik heb er eentje van het merk Avent (18m+) 

Seashell 😘

myla0318
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • May 24, 2026

Haii haii ​@Seashell & ​@LEGOMASTER2 

Ik heb er ondertussen een gehaald en vind erg fijn

En net zo als ​@Seashell  zei vind ik het ook voor het slapen fijn

Groetjess myla

myla0318
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • May 24, 2026

En Ohja ik heb er een van hema 12m+ 

Xx

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • May 24, 2026

Ja er is niks geks of raar  aan om er nog een te hebben ik heb er zelf ook een als ik echt niet lekker in me vel zit gebruik ik hem heb hem dinsdag en woensdag veel in gehad was toen ziek.

Gelukkig vind mijn moeder het goed en me vriendin ook dus ja ik ben 15 jaar maar het helpt me gewoon super goed 

LEGOMASTER2
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 24, 2026

*Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

@myla0318  weeten je ouders er van zo ja hoe heb je dat gevraagt (wat knap ik durf dat niet😅)

en hoe heb je het aan gepakt met het kopen

myla0318
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • May 24, 2026

@LEGOMASTER2 

Ik ging naar de hema en liep naar de speenen en rekende af. gelukkig reageerde niemand raar en anders had ik als excuus dat voor me nichtje was

En tja me ouders😅 die weten van niks

LEGOMASTER2
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 24, 2026

@myla0318  en heeft je vriendin waar je het over mee had gehad ook een speen gehaald ik hoor het graag van je

gr…

🙃🙃🙃