Speciaal topic om iets te zeggen tegen de mensen in de Filipijnen die dit topic lezen die in het pad van de monstertyfoon Goni zitten! We houden van jullie!

  • 31 October 2020
  • 2 reacties
  • 77 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Er komt een monsterstorm genaamd Goni aan bij de Filipijnen die mogelijk honderden tot duizenden doden gaat eisen. Laten we allemaal hier iets zeggen tegen de mensen die in het pad van deze storm zitten als ze dit forum bekijken  of bidden dat er weinig doden zullen vallen!
 

Ik begin:

Hallo.

Je zit nu in het pad van de zwaarste storm in 7 jaar. Ik hoop zo ontzettend voor je dat jij zult overleven, samen met je familie, dat jullie samen kunnen blijven. Liefde is zo belangrijk, vooral in deze tijden met een pandemie en dan nu ook nog Goni. Wees niet bang voor de storm, samen zullen jullie deze storm doorstaan. En ik hoop dat deze storm jou persoonlijkheid niet zal treffen, en vooral dat deze storm zo mild mogelijk bij je aankomt. 

Stay safe!

-TheMightySlayer <33333333


2 reacties

Hey TheMightySlayer wat een mooi idee om dit zo te doen, dus hierbij mijn bericht:

Eerst corona en dan deze storm... Het is niet niks, maar samen komen we hier doorheen. Help elkaar en blijf sterk💪 ik hoop dat de schade mee zal vallen. Zorg voor elkaar en wees lief, want zoals TheMightySlayer ook al zei: Liefde is zo belangrijk!

Groetjess BlueWolf

Hey TheMightySlayer,

Wat ontzettend mooi dat je hierover een topic hebt! Heel mooi dat we er zo met elkaar aan kunnen denken en bij stilstaan.

Wat ik zou willen zeggen;

Lieve mensen,
Momenteel hebben jullie het heel erg zwaar. Getroffen door een storm en de zware tijden rondom de coronacrisis. We begrijpen dat het voor jullie heel zwaar moet zijn om zo aan meerdere kanten schade te hebben. Ook al leven we allemaal verschillende levens en kennen we elkaar niet. Weet dat we aan jullie denken en dat er mensen zijn die voor jullie bidden. Hopelijk zijn jullie niet te zwaar getroffen en hebben jullie elkaar nog. Juist in deze tijden is het belangrijk dat we omzien naar elkaar en met elkaar de moed erin houden. Stay strong! 

Simply Me

Reageer