Beantwoord
speciaal persoon praten
Hoi, ik heb eerder een berichtje geschreven over dat ik een gesprek met mijn moeder en mentor zou hebben. Dit is geweest en nu moet ik elke 2 weken met iemand van GGD gaan praten op school. Zij mag niks dor vertellen aan mij ouders of mentor. Ik heb nu jet eerste gesprekje gehad en heb wel wat verteld maar niet alles. Als ik daar zit kom ik niet uit mijn worden en ik had het op een briefje geschreven alleen durfde hem niet te geven. Heeft iemand tips hoe ik gewoon normaal kan praten?? Alvast thnxx
Beste antwoord door Anonymous
Hoi
Je had een gesprek met een hulpverlener van de GGD, maar kwam moeilijk uit je woorden. Je had een briefje opgesteld, maar dat afgeven vond je eng.
Alvast heel dapper dat je om hulp gevraagd hebt. Dat was een verstandige stap. Voelde je je goed bij de hulpverlener? Het is heel normaal dat je wat tijd nodig hebt om te wennen aan het in vertrouwen nemen van een persoon.
Een briefje met kernwoorden kan inderdaad helpen. Als je de draad even verliest, kan dat briefje je weer op pad helpen. Moest je even niet weten wat zeggen, mag je gerust even stil zijn om na te denken. De hulpverlener kan zich vast voorstellen dat je even naar woorden moet zoeken.
Als een anoniem gesprek je fijn lijkt, kan je terecht bij de KinderTelefoon. Je kan met ze bellen of chatten.
Groetjes
Kenshin
Bekijk origineelJe had een gesprek met een hulpverlener van de GGD, maar kwam moeilijk uit je woorden. Je had een briefje opgesteld, maar dat afgeven vond je eng.
Alvast heel dapper dat je om hulp gevraagd hebt. Dat was een verstandige stap. Voelde je je goed bij de hulpverlener? Het is heel normaal dat je wat tijd nodig hebt om te wennen aan het in vertrouwen nemen van een persoon.
Een briefje met kernwoorden kan inderdaad helpen. Als je de draad even verliest, kan dat briefje je weer op pad helpen. Moest je even niet weten wat zeggen, mag je gerust even stil zijn om na te denken. De hulpverlener kan zich vast voorstellen dat je even naar woorden moet zoeken.
Als een anoniem gesprek je fijn lijkt, kan je terecht bij de KinderTelefoon. Je kan met ze bellen of chatten.
Groetjes
Kenshin
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.