Skip to main content
ik heb vaak last van spanningen en het komt soms zo maar uit het niets. door die spanningen krijg ik vaak drang om naar het toilet te gaan en zo maar scheten te laten in de klas. het is echt super vervelend, want ik weet niet hoe ik het kan verhelpen. presentaties, opdrachten inleveren, huiswerk check en meer dingen geven me een vervelend gevoel. iemand die hetzelfde heeft qua spanning en een goeie oplossing heeft? alvast bedankt.
Hey Bill not Cosby

Je hebt last van spanningen, vaak gelinkt met school. Hoewel je lang niet de enige bent die hier last van heeft, kunnen die spanningen inderdaad erg vervelend zijn.

Aangezien wel meerdere leerlingen last hebben van stress, bieden veel scholen hier begeleiding voor aan. Je zou je mentor aan kunnen spreken over de stress, of je zou eens aan kunnen kloppen bij de leerlingenbegeleiding.

Stress uit zich bij iedereen anders. Sommigen beginnen nerveus heen en weer te lopen, terwijl anderen eerder last van hun buik krijgen. Vaak heeft ook de huisarts nuttige tips voor je, waardoor je buikklachten soms wel een stuk verholpen zouden kunnen worden. Eventueel zou de huisarts je ook een attest voor kunnen schrijven, zodat je zonder twijfel tijdens de les naar de wc mag.

Groetjes

Kenshin

Reageer