spannende eerste dag op school

  • 7 June 2021
  • 2 reacties
  • 69 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Heyy, 

dit is even een vervolg op de topic die ik laatst plaatste over school.

Nou dit was dus de eerste dag en ik vond het zo eng, ik moest zelfde even huilen.

Gelukkig kon ik langs een van mijn vrienden zitten! Het was zo raar en eng, als er meer mensen zijn ben ik veel minder open en kan ik gewoon niet mezelf zijn. Ook voelde ik me heel bekeken en dat ook omdat er een paar mensen in de klas zitten die mij niet mogen (ik hun ook niet), het lijkt alsof hun meerdere kinderen hebben aangestoken en die mij nu ook niet mogen. Het meisje erdoor ik niet lekker in mijn bek zit zag ik ook gelijk die ochtend en de moet zakte even in mijn schoenen. Voor de rest was de dag wel oké maar het was zo apart!

hoe was jullie dag? <3

Groetjes van moi 

 

 


2 reacties

Heyy

 

Wat fijn dat je naast een vriendin kon zitten! Het is ook even wennen en heel apart om weer met zoveel mensen in een keer in de klas zitten, maar het gaat weer wennen hoor. Ik ben blij om te horen dat je schooldag goed is verlopen!🙂

 

Groetjes van mij!

Hey,

 

Aangezien ik op je vorige berichtje had gereageerd, doe ik dat nu ook maar weer! :wink:

Er fijn dat het niet heel erg was, ik had eerlijk gezegd niet anders verwacht. Ik denk dat het de komende tijd nog wel even wennen wordt maar ook dat komt vast goed!

 

Groetjes van mij!

Reageer