Skip to main content

Hey allemaal, ik ben R, ook wel Caspi genoemd. Ik ben 13 jaar oud. Mijn moeder heeft een alcohol verslaving en ik zie haar nu niet meer. Er zijn verschrikkelijke dingen gebeurd, zoals een auto botsing (het gaat goed met me gelukkig) Ik hou zoveel van iemand maar ik haat degene tegelijkertijd. Ik voel me zo alleen. Ik word een homo genoemd op school omdat ik in groep 7 onwillig naar een andere basisschool toe moest vanwege mijn moeder. Ik kwam toen in een klas met allemaal meiden. Dus nu noemen ze me een homo voor een of andere reden. Ik ben anders dan de rest, een outcast. Ik doe niet stoer, en ik probeer niet populair te zijn, maar helemaal achter in mijn kop, verlang ik naar respect. Ik wil een knuffel, een beetje liefde. Mijn vader is een top mens, al moet hij veel werken. Ik mis mijn moeder maar ik haat haar tegelijkertijd. Ik slaap de laatste tijd niet heel goed. Ik denk aan zelfmoord. Dankje voor het luisteren, als iemand dit toch ooit leest. 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit.

Heyy @Caspixx,

Dat is een rottige situatie zeg.. Goed dat je je verhaal hier even kwijt wou! Ik hoop dat dat je een beetje heeft opgelucht en heeft geholpen!

Je kan altijd een keer met de kindertelefoon bellen of chatten als dat je fijn lijkt en voor je zelfmoordgedachtes kan je ook contact opnemen met https://www.113.nl/ voor hulp. En als je meer kwijt wilt of als je advies nodig hebt zijn wij er ook altijd voor je op je forum om je te helpen en te steunen!😊

Sterkte en liefs van ItsJustMe <3

Hey! Zeker lezen we dit! Je vertelt het goed en ik wens je dat je krijgt wat je wilt. Blijf jezelf want mensen kletsen zo veel en oordelen maar raak. Zo dom is dat. Veel sterkte! 

Liefs Tover xxx

Hoii

Wat erg om dit te lezen. Trek je echt niks aan van wat anderen zeggen, jij bent gewoon goed zoals je bent en je hoeft je niet aan te passen omdat anderen dat vinden. Als je met iemand wil praten kan je natuurlijk de kindertelefoon chatten of bellen! En voor zelfmoordgedachtes kan je altijd contact opnemen met https://www.113.nl/. Als er nog wat gebeurt of als je nog meer dingen kwijt wil op dit forum zijn we er voor elkaar en helpen we. Dus hier kan je altijd terecht.

Veel sterkte van  StillWaitingForYou xx

ik geef jou nu een digitale knuffel ❤ die heb je echt nodig.

Reageer