Skip to main content

sorry, ik weet het ff niet meer..

• May 22, 2025
  • 5 reacties
  • 69 Bekeken

TW

Wat is het leven? Wat is het waard?

Ik heb mezelf zojuist bezeerd

Ik weet het echt niet meer.. Wat moet ik met mezelf.. Ik weet echt helemaal niks

mn moeder haat me. Volgens haar Ben ik een k*tpuber/t*r*ngpuber en ik krijg altijd de schuld van alles. Ik durf niet meer beneden te zitten. Ik zit de hele dag boven op mn kamer.Ā 

Ik weet echt niet wat ik moet doen. Ik wil morgen niet naar school maar ik moet persešŸ˜“

heeft iemand misschien tips?Ā 

Sorry dat ik zoveel topics schrijf, en sorry dat ik nooit iets leuks te vertellen heb.

Groetjes eendje

5 reacties

• May 22, 2025

Hallo ​@eendjeĀ 

Deze keer hou ik me wel aan het onderwerp.Ā 

Het is veel waard. Je hebt vast wel dromen voor later. Wat wil je doen. Wat voor auto wil je. Wat voor gezin wil je.Ā 

Dat kut puber is denk ik een normaal dingetje. Pubers zijn moeilijk trek het je niet te veel aan.Ā 

Ja dat je niet meer beneden durft te zitten is niet fijn.Ā 

Waarom wil je niet naar school dan? Dan hoef je niet de hele dag boven te zitten šŸ˜…

Mieschien moet je iets vinden op school waar jij lol uit haalt. Ik zelf heb nu een groepje met halve gare (mijn vrienden) wij irriteren elkaar gewoon halen we allemaal lol uit.Ā 

Waarom zegt iedereen altijd sorry als ze zulke dingen delen. Het is juist goedĀ 

Groetjes badeend šŸ˜‡

• May 22, 2025

Heey lieve ​@eendjeĀ ,

Wat spijt het me dat je dit meemaakt šŸ˜“šŸ’–je hoeft geen sorry te zeggen, het is volkomen logisch en het maakt niet uit als je veel topics schrijft. Wat je moeder zegt gaat nergens over en hoort ze niet te zeggen, ze kan ook vragen of er misschien iets is en je steunen.Ā  Kun je met een vriend/ vriendin bellen/ chatten/ praten zodat je wat afleiding hebt? Ik heb verder geen mooie woorden maar ik weet wel dat je het echt waard bent om gelukkig te zijn/ worden. Zijn er dingen die je fijn vind om te doen op een positieve manier? Ik hoop dat je je snel weer wat vrolijker mag gaan voelen en je er met een vertrouwd iemand over kunt praten.šŸ’–

Liefs Spaceflower šŸ’–Ā 

Ā 

Ā 

• May 22, 2025

School is gwn k*t. Docenten hebben nauwelijks door wanneer het niet goed gaat. Je zit de hele dag opgesloten in een koud, druk gebouw. De hell. Ook zijn het toch weer de jongens. Ze zijn schijtvervelend

ik Ben ook bang dat mensen mn krassen gaan zien (Met name mn vrienden) Dan gaan ze naar mn mentor en worden mn ouders gebeld en dan moet ik weer in therapie en doet iedereen alsof ik een breekbaar object Ben.

Sorry voor het zeiken en sorry voor het sorry zeggen haha

mn moeder vindt het gwn leuk om me k*tpuber the noemen als ik ook maar een ding doe.. We een paar uur geleden een hele ruzie erover. Iedereen mama natuurlijk helpen en troosten maar ik rot lekker weg in mn bedšŸ™‚

• May 22, 2025

Hoi ​@eendjeĀ 

Docenten op de middelbare hebben het ook te druk om alles te zien.Ā 

Ik vertel het liefste ook niet dat het kut gaat maar mijn mentor is al wat ouder (meer ervaring) dus die kijkt dwars door me heen schijt irritant heb i kost masker voor niks.

Mieschien moet je het een keer met je mentor over hebben.Ā 

Weet niet welk niveau je doet... maar je moet nog minstens 4 jaar in dat gebouw overleven voor een diploma dus hoe kut het ook is, school mot je doen.Ā 

Mieschien ook een keer met je mentor over die jongens hebben.

Als je het nou met je vrienden bespreekt. Mieschien zijn er vrienden die het niet meteen vertellen, maar die jou helpen om het niet te doen en af en toe even een appel of banaan te eten.Ā 

Het is heel kut, maar volgensmij ben jij ook best breekbaar eendje ?

Oo als mijn moeder ook kwaat is wil ik het liefste aan zo ver mogelijk bij haar vandaan zijn......Ā 

Ja pubers en ouders gaan niet altijd even goed samen helaas. Maar dat is een levens vase waar je even door heen moet. Hoe kut die ook is šŸ˜‰

Deze keer hou ik me aan het onderwerp... hoop ik.Ā 

Groetjes badeendĀ 

Ā 

koetje.123
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • May 23, 2025

Hi Eendje

Je hoeft geen sorry te zeggen het is juist goed dat je het deelt. Wat naar dat je je zo voelt. heb je mensen waar je mee kan praten over je situatie, Vrienden misschien?Ā 

Ik hoop dat je je gauw weer beter voelt

-Koetje.12-