Beantwoord

Soort van vrouw

  • 10 June 2019
  • 6 reacties
  • 237 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi,
Ik ben dus uit de kast voor mijn ouders, ze weten dus dat ik homo ben. Maar ze denken dat ik alleen op jongens van en meer niet. Maar ik wil eigenlijk mijn haar ook lang laten groeien en make up op doen en rokjes dragen enzo. Ik voel me dus eigenlijk meer een vrouw, maar dat weet niemand, ook mijn vrienden niet. Heeft iemand tips?
icon

Beste antwoord door Anonymous 10 June 2019, 22:57

Bekijk origineel

6 reacties

Zeg het gewoon. Al schreeuw je door de meest luide microfoon. Niemand zou jouw moeten afkeuren op wat jij wilt zijn. En al doen ze dat niet dan zijn het geen vrienden van je. Want vrienden respecteren elkaars keuzes
hey

als je je meer een vrouw voelt in de plaats van een man van je geen homo dan ben je hetero 😊

ik denk omdat je iets aan je eigen wil veranderen is het handig om een keer met je ouders te gaan praten.
misschien kan je ook met iemand van school er over praten. dat helpt om er achter te komen wat je allemaal wilt.

als je echt meer wilt dan alleen je haar lang laten groeien kan je met de huisarts praten die zou je door verwijzen naar een psycholoog of een gender poli om er helemaal achter te komen wat je wilt.

en je zou via jong&out met andere die het zelfde voelen kunnen praten.
ik vind het heel fijn om er met andere er over te hebben die het zelfde voelen.

ik hoop dat je hier wat aan hebt.

groetjes
bella
hey

als je je meer een vrouw voelt in de plaats van een man van je geen homo dan ben je hetero 😊

ik denk omdat je iets aan je eigen wil veranderen is het handig om een keer met je ouders te gaan praten.
misschien kan je ook met iemand van school er over praten. dat helpt om er achter te komen wat je allemaal wilt.

als je echt meer wilt dan alleen je haar lang laten groeien kan je met de huisarts praten die zou je door verwijzen naar een psycholoog of een gender poli om er helemaal achter te komen wat je wilt.

en je zou via jong&out met andere die het zelfde voelen kunnen praten.
ik vind het heel fijn om er met andere er over te hebben die het zelfde voelen.

ik hoop dat je hier wat aan hebt.

groetjes
bella

Maar ik zou niet weten met wie ik het er over zou moeten hebben, want het liefst vertel ik het (nog) niet aan mijn ouders
hey

je weet niet met wie je kan praten.
heb je een super goede beste vriend(in)? misschien kan je het aan haar/hem vertellen... en uit eindelijk samen met hem/haar maar een docent op school die je vertrouwt. of samen naar het vertrouwens persoon van je school.

zo heb ik het gedaan. ik heb het aan me beste vriend vertelt. en samen met mijn beste vriend aan een docente vertelt waar ik me veilig bij voelde. en samen met haar besprak ik gewoon alles. en uit eindelijk dacht ik midden in de nacht ik ga een brief voor me ouders schrijven. en nu weten ze het...

groetjes
bella
Het probleem is
  1. Ik vertrouw geen 1 leraar bij mij op school
  2. Ik heb wel mensen die ik vertrouw, maar niet goed genoeg om aan te vertellen
Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon ivm leesbaarheid
hey

heb je echt geen goeie vriend of zo die je vertrouwt.

er over praten met iemand is de eerste stap en dat zal lastig en eng worden maar je komt er zwz door heen!

Reageer