Skip to main content

Hey ik heb dus een boybestfriend soort van en hij is ook de enige die weet van mijn sh (self harm)

En we waren begin dit schooljaar echt besties we apten elke avond tot echt 4 uur snachts en heel de dag door gwn en we hadden t echt gezellig maar toen opeens vond hij mij leuk en ik hem niet dus had ik hem afgewezen maar ik vroeg hem wel of we vrienden konden blijven en hij zei ja uiteindelijk hadden we gwn 4 maanden geen contact (geen idee waarom)

 

Trouwens hij wordt dus gepest door s en j en alle andere jongens uit de klas omdat hij “raar” is en bi

 

Maar dus hij vertelde mij dat hij s heel erg haat enz en dat hij hem wou slaan enz (ik ga niet op details) maar ik vertelde dit aan een vriendin in vertrouwen maar zij vertelde het aan s want zij is vrienden met hem (ik ook soortvan want hij is wel aardig tegen mij) maar dus ik voelde me echt schuldig want nu werd hij daar ook mee gepest dus ik apte hem een paar daagjes geleden om sorry te zeggen en t gesprek ging zo:

Ik: yo hgh

Hij: goed hoor met jou?

Ik: wel okee hoe ging de toetsweek trouwens?

En nu reageert hij al 2 dagen niet en hij heeft wel ze profiel veranderd en toen heb ik hem vw uit soort van frustratie ofz want k was beetje boos maar nu heb ik spijt want ja eigenlijk wat ie doet is wel logisch ofz…

 

Maar wat nu??

 

Thnx voor t lezen van dit lange verhaal❤️❤️

 

Xxx- anoniem

 

 

 

(Owhja en in die 4 maanden was ik uitgenodigd voor ze verjaardag maar ik kwam niet want ik wou niet want t voelde een beetje raar want hij vond me leuk enz)

Hey @Anoniem_gurlxx  

Ik zou als ik jou was een gesprek met hem aangaan dat het je echt spijt en dat je er niks aan kon doen

  • miss ook een gesprek aangaan met die S zodat hij je (beste)vriend niet meer pest.
  • En het is echt niet erg dat je niet op zijn verjaardag kwam. ik snap dat het raar voelde (niet stom bedoeld maar aan de ene kant vind ik het ook wel weer zielig voor hem want het gebeurd maar 1 keer zo speciaals.)
  • als je nog vragen hebt reageer dan terug!

Groetjes @Kingboy  👑🤠


Reageer