Vraag

soort ruzie met moeder over leren

  • 13 December 2021
  • 5 reacties
  • 66 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

heyyy, ik ben een meisje en ik ben 14 jaar ik zit op de middelbare school in klas 2 en doe vwo dus redelijk hoog en moet veel leren. Ik vind zelf dat ik veel leer en goed mijn best doe maar mijn moeder denkt er anders over die vind dat ik er iets harder aan moet trekken oftewel je beter je best doen en dat vind ik heel vervelend. Ik weet dat ik het dan eigelijk tegen haar moet zeggen maar dan wordt ze boos op mijn. wat kan ik doen want ik wordt er helemaal niet lekker van


5 reacties

Badge

Hii, zeg toon aan je mama wat je doet van voorbereidingen en zo of laat je jou is op vragen door haar, misschien wil ze je dan wel geloven dat je je inzet en je best doet voor school!

 

suc6

 

groetjes HelpendHandje_xxx

Reputatie 6
Badge +7

Wat voor cijfers haal je?

Ik lees in je verhaal vooral over wat je doet, je vindt jezelf druk genoeg en je vindt dat je je best doet.

Maar je krijgt geen cijfers voor druk bezig zijn of je best doen.  Heeft je moeder gelijk of niet?

Reputatie 1
Badge

Hey je bent niet de enige ik ben 13 jaar ook 2de jaar en bij mijloopt er ook altijd een discussie das echt irritant maar ik ga dan meestal gewoon effe naar mijn kamer en slaag op mijn kussen of lees een beetje heeft dit geholpen? Laat het dan zeker achter

Reputatie 3
Badge +1

ja mijn cijfers zijn soms wel heel goed zoals een 7,7 of een 7,5 maar soms ook een 5 of een 5,1 dus het is heel verschillend

Reputatie 1
Badge

Heyy, je bent echt niet de enige! Maar laat je hierdoor niet afleiden, want als jij gwn goed leert en goede cijfers haalt gaat het goed toch? Ik hoop dat ik je zo geholpen heb!!

Reageer