Skip to main content

Hallo, 

 

ik ben een bijna 14 jarig meisje met "normaal" gewicht, ik heb een eetstoornis richting de kant van anorexia / boulimia, ik eet weinig à niet en als het moet dan eet ik, maar braak ik. 

 

Ik kan echt niet meer en ik heb 1/8 van wat ik eig binnen moet hebben in 1 dag nu telkens, zo gaat het al anderhalve week. Ik heb het nu koud, ik ben misselijk, energieloos en op, het enige wat me nu nog "red" is cola zero en die 1/8e wat ik binnen krijg. Hoe kan ik dit aankaarten bij mij ouders, en wat zou het vervolg hier op zijn, de enige oplossing waarin in nog hoop zie is sondevoeding en zou daarom zelf nog vrijwillig kiezen. ?

Heeee, wat naar voor je :(

Ik zal zondevieding zelf liever nie willen, mr als t nie anders kan dan zal je t met je ouders kunnen bespreken. Ik snap dat het heel erg lastig is, maar ik denk dat hun ook wel zien dat je nie eet enzo.

Alleen ik denk niet dat ze je zondevoeding geven als het nog maar anderhalve week zo is, want vaak doen ze dat als er echt geen andere opties meer zijn enzo. Dus miss kun je proberen om kleine beetjes over de dag verspreid te eten? 

Ik snap dat het heel erg lastig is om te eten als je dag niet wilt, maar in zondevoeding zit ook kcal en dat lijkt me heel erg naar omdat dat door je neus gaat naar je maag. Ik zal dus echt gaan proberen om kleine beetjes te eten. Ik gun het je heel erg dat je gewoon weer van eten kan genieten enzo <3

Ik zelf heb hier niet heel veel verstand van, want ik zelf heb het nooit gehad, maar een vriendin van mij wel. Sorry als sommige dingen dus niet kloppen. Anders kun je miss de kt bellen voor meer info?

Heel veel sterkte 🩷

Xx


je wilt geen sondevoeding. ze hebben me opgenomen toen ik 11 was tegen mijn wil in en ik kreeg sondevoeding tegen mijn wil. ben blij dat ik  daar weggelopen ben. het is vreselijk. het gaat je ook niet verder helpen. niemand gaat gezond worden door sondevoeding. je moet het zelf doen. zelf begrijpen dat je lichaam eiwitten, koolhydraten, vetten, vitamines en mineralen nodig heeft en leren je best te doen voor je lichaam als je er iets om geeft.

waarom doe je dit eigenlijk? wat wil je ermee bereiken?


Reageer