Vraag

soms zelfmoordgedachten

  • 9 February 2022
  • 2 reacties
  • 41 Bekeken

Badge

hoi, ik ben eigenlijk al sinds ik op de middelbare school zit een soort van depressief, ik heb ruzie met mijn vader om de domste dingen zoals de hond uitlaten. soms ben ik dan heel boos en ga ik naar mijn kamer en denk waarom gooi ik mezelf gewoon niet van een brug. als ik daar nu zo over nadenk schrik ik daar heel erg van. weet iemand hoe ik van deze gedachtes af kan komen


2 reacties

Reputatie 1
Badge

Hoi @nicolai2021 ,

Goed dat je een berichtje hebt geplaatst op het forum. We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Groetjes,

Ilse p (de Kindertelefoon)

Reputatie 5
Badge +4

Je komt er niet zomaar van af het enige dat je kan doen is hulp zoeken voor het te heftig wordt 

Ik spreek uit ervaring dat je het niet veder wilt laat gaan, ik begrijp je maar leid jezelf dan gewoon even af ga douchen spreek met vrienden soms help alleen dat al.

Maar het beste advies dat ik je kan geven vraag hulp bij een vriend die je vertrouw of bij 113 

💋💋 Lucky 

Reageer