Skip to main content
Vraag

Soms wil ik zo graag zelfmoord plegen

• October 12, 2025
  • 4 reacties
  • 87 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Ik haat het om een meisje te zijn, Ik ben sins mijn 10 al doodsbang om verkracht te worden ik heb hierdoor ook een heel grote sperma angst want als sperma in je zit, zit het in je en krijg je het er niet uit. Hierdoor doe ik altijd sins ongeveer mijn 10 mijn slaapkamerdeur opslot zodat sowieso mij niemand iets kan aan doen, Ik heb ook nog andere angsten netzoals erge smetvrees en heb ook op mijn 12 ongeveer een trauma meegemaakt rond nog een andere angst. Mijn ouders zijn denk ik mental abusive maar ik weet het helemaal niet zeker. Ik haat het ook dat mannen sterker zijn. Hoeveel ik ook zal trainen ik zal bijna niet sterker worden dan een man, en het maakt me ook heel bang dat zo mannen mij kunnen forceren. Toen ik in mijn puberteit kwam ging alles naar beneden toen ik al bang was van verkrachting en dan dat ik erachter kwam dat mannen ook nog sterker zijn. Ik zie geen enkele positieve reden om een vrouw te zijn. Alleen maar pijn, menstruatie en menopause sowieso. Mannen hebben het op het pijn stuk vele beter. Ik zie geen negatieve dingen over man zijn (het biologische stuk niet, sociale stuk misschien wel), Ik train me te veel, Ik wil er ook sterk uitzien en sterk zijn opzich maar dat veranderd niet dat ik een vrouw ben en een baarmoeder heb, ik zou heel graag mijn baarmoeder er laten uithalen maar blijkbaar doen veel dokters daar lastig over, ik weet ook niet dat ik trans ben. Ik heb nooit echt genoten van het leven. Ik krijg wel al heel lang mentale hulp. De laatste tijd wil ik heel graag zelfmoord plegen. Kunnen jullie mij alstublieft helpen

4 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • October 12, 2025

hey ik begrijp je angst echt ik ben zelf in 2022 vekracht nu  3 jaar geleden. 

Ik hoop dat je angst minder word. ik zou vooral veel afstand houden en seksueele aanraaking en vekrachting gebeurt het vaakst als je of in iemand anders huis bent of je iemand in je eigen huis binen laat bijvoorbeeld een van mijn familieleden  is in ons eigen huis vekracht door een *vriend* maar lang niet alle mensen zijn slecht maar ik begrijp het ook wel dat je er geen vetrouwen in hebt

Fleur_
Forum|alt.badge.img+3
  • De Kindertelefoon
  • October 12, 2025

Hi ​@Kangarooplush ,

Wat super naar zeg dat er al zo veel vervelende dingen zijn gebeurd in jouw leven. Het is helemaal niet gek dat je daardoor angsten hebt!! Fijn om te lezen dat je al wel hulp krijgt, maar mocht je dat willen; weet dat je er niet alleen voor staat! 

Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.

In Vlaanderen is er ook een hulplijn, waar je kunt bellen, chatten en e-mailen. Hun website vind je via https://www.vlaanderen.be/organisaties/zelfmoordlijn. Ook zij zijn dag en nacht bereikbaar.

Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Groetjes,

Fleur

De Kindertelefoon

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 12, 2025

Het spijt me zo dat je je zo voelt. Je hoeft echt niet alles alleen te doen, er zijn mensen die om je geven, ook al voel je dat nu misschien niet. Het is belangrijk om met iemand te praten, ook al is het moeilijk. Je bent het waard om geholpen te worden en het kan echt beter worden. Probeer alsjeblieft hulp te zoeken, je hoeft dit niet alleen te dragen.

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • October 13, 2025

Ik snap je helemaal heb ook de angst om verkracht te worden. Ben op vakantie zelfs gefotografeerd door een oude man. Wat ik doe is meestal zo ver van oudere mannen blijven ik vertrouw mijn eigen vader niet eens. Ik probeer ook vaak om ze af te schrikken zoals heel raar doen en eng. Sommige jongens die ik ken zijn bang voor me weet eigenlijk niet waarom maar ik zit ook op een vechtsport en je zit het misschien ligt het daar hopelijk zijn dit wat goede tips