Skip to main content

Ik heb soms wel eens momenten dat ik me helemaal ergens de enigste in voel. Ik moest vroeger als enigste van de klas altijd zo pleister op me oog en voelde me dan echt de enigste. Of thuis ben ik echt de enigste met een bril op en voel ik me soms net de bril smurf thuis. Of vorig jaar zomer toen gingen we even kijken naar van die vrachtwagens wat voor bij kwamen rijden toen stond ik echt helemaal alleen in me bikini daar. Dan heb ik ook altijd het vermoeden dat mensen me zitten aan te staren terwijl het gewoon vet warm is en gewoon dood normaal is.

Hallo, 

Niet iedereen hoeft perse hetzelfde te doen he, dat jij dat doet is helemaal up to u. En er zijn zeker mensen die hetzelfde doen als jij, je hebt ze gewoon nog niet ontmoet, het komt allemaal nog wel, let niet op wat andere mensen van je denken, ENJOY LIFE

 

veel geluk.

flopflop13


Onnodige quotes verwijderd

dat weet ik ook wel alleen het voelt soms net of mensen je dan echt aan zitten te staren of denken jij bent toch maar de enigste. net zoals vorig jaar dat ene in me bikini ik voel me dan toch echt gewoon een beetje aangekeken ik ben ook maar een beetje gaan chillen op de grond. maar toch iedereen zit je dan een beetje aan te kijken of zouden mensen dat vaag vinden als je daar in een bikini op grond licht te chillen en naar vrachtwagens wat voor bij komen te zitten kijken.


Onnodige quotes verwijderd

Meestal willen die mensen het ook gewoon kunnen hoor, alleen dan schamen ze zich erzo voor dat ze hem maar niet doen, dus wees trots dat jij het wel durft


Onnodige quotes verwijderd

Meestal willen die mensen het ook gewoon kunnen hoor, alleen dan schamen ze zich erzo voor dat ze hem maar niet doen, dus wees trots dat jij het wel durft

denk je er stonden ook wat ouderen mensen die wil je niet echt graag denk ik in hun bikini zien tja misschien heb je ook wel een punt. me zusje lag naast mij in een t-shirt die durft het dan schijnbaar niet terwijl ik het dus schijnbaar wel gewoon doe. maar ja misschien dat me zusje zich schaamt voor haar navel ze heeft echt zo grote uitpuilende ze houdt wel steeds haar hand er voor namelijk. zelf heb ik zo zelfde soort navel maar ik ben er wel trots op en durf hem ook gewoon te showen in het openbaar. ik heb in ieder geval geen last van viezigheid wat er inkomt als ik op de grond lig. maar ja misschien zitten daarom mensen je wel vreemd aan te kijken ze zien toch een aparte navel en ze zien je relaxt op de grond liggen denken vaak misschien ook nou lekker zo iets misschien heeft daar nog geen uur geleden een hond zijn behoefte gedaan ligt ze daar een beetje tussen de mensen. het waren wel oudere vrouwen die naar mij keken misschien ook wel een beetje van dat deed ik vroeger niet zo over straat banjeren. misschien moet ik dan ook denken hun probleem dat ik er zo bij lig ik vindt het gewoon warm trek geen t-shirt aan. 


Onnodige quotes verwijderd

Meestal willen die mensen het ook gewoon kunnen hoor, alleen dan schamen ze zich erzo voor dat ze hem maar niet doen, dus wees trots dat jij het wel durft

denk je er stonden ook wat ouderen mensen die wil je niet echt graag denk ik in hun bikini zien tja misschien heb je ook wel een punt. me zusje lag naast mij in een t-shirt die durft het dan schijnbaar niet terwijl ik het dus schijnbaar wel gewoon doe. maar ja misschien dat me zusje zich schaamt voor haar navel ze heeft echt zo grote uitpuilende ze houdt wel steeds haar hand er voor namelijk. zelf heb ik zo zelfde soort navel maar ik ben er wel trots op en durf hem ook gewoon te showen in het openbaar. ik heb in ieder geval geen last van viezigheid wat er inkomt als ik op de grond lig. maar ja misschien zitten daarom mensen je wel vreemd aan te kijken ze zien toch een aparte navel en ze zien je relaxt op de grond liggen denken vaak misschien ook nou lekker zo iets misschien heeft daar nog geen uur geleden een hond zijn behoefte gedaan ligt ze daar een beetje tussen de mensen. het waren wel oudere vrouwen die naar mij keken misschien ook wel een beetje van dat deed ik vroeger niet zo over straat banjeren. misschien moet ik dan ook denken hun probleem dat ik er zo bij lig ik vindt het gewoon warm trek geen t-shirt aan. 

Oudere mensen kijken altijd naar je, dus dat maakt geen verschil, maar als je het warm had is het toch geen probleem, wees gewoon lekker jezelf, al zou ik het nu niet meer aanraden sinds het onder 0*C is

enjoy life 

flopflop13


Onnodige quotes verwijderd

Meestal willen die mensen het ook gewoon kunnen hoor, alleen dan schamen ze zich erzo voor dat ze hem maar niet doen, dus wees trots dat jij het wel durft

denk je er stonden ook wat ouderen mensen die wil je niet echt graag denk ik in hun bikini zien tja misschien heb je ook wel een punt. me zusje lag naast mij in een t-shirt die durft het dan schijnbaar niet terwijl ik het dus schijnbaar wel gewoon doe. maar ja misschien dat me zusje zich schaamt voor haar navel ze heeft echt zo grote uitpuilende ze houdt wel steeds haar hand er voor namelijk. zelf heb ik zo zelfde soort navel maar ik ben er wel trots op en durf hem ook gewoon te showen in het openbaar. ik heb in ieder geval geen last van viezigheid wat er inkomt als ik op de grond lig. maar ja misschien zitten daarom mensen je wel vreemd aan te kijken ze zien toch een aparte navel en ze zien je relaxt op de grond liggen denken vaak misschien ook nou lekker zo iets misschien heeft daar nog geen uur geleden een hond zijn behoefte gedaan ligt ze daar een beetje tussen de mensen. het waren wel oudere vrouwen die naar mij keken misschien ook wel een beetje van dat deed ik vroeger niet zo over straat banjeren. misschien moet ik dan ook denken hun probleem dat ik er zo bij lig ik vindt het gewoon warm trek geen t-shirt aan. 

Oudere mensen kijken altijd naar je, dus dat maakt geen verschil, maar als je het warm had is het toch geen probleem, wees gewoon lekker jezelf, al zou ik het nu niet meer aanraden sinds het onder 0*C is

enjoy life 

flopflop13

het klopt wel denk ik een beetje gewoon me zelf blijven als ik het lekker vindt om er zo bij te liggen dan moet ik dat gewoon doen. maar met 0 graden ik ben wel eens op wintersport geweest en daar hadden we een verwarmd buiten zwembad toen lag ik ook gewoon op een badhanddoek in de sneeuw.  


Reageer