Skip to main content

Hee ik word soms gepest op een dagbesteding  door 2 begeleiders daar en me coach.  de 1e begeleider is een man en die ging me laast uitlachen toen ik hem negeerde omdat ik me depressief voelde  en niemand begrijpt mij daar op die plek  de 2e begeleider is een vrouw en ik tekende hoe ik me van binnen voelde ... en toen  ging me coach lachen en die begeleider daar en die begeleider zei ik denk niet dat je depressief bent omdat je altijd lacht . .... en als ik dit soort dingen tegen me moeder zeg zegt ze dat die mensen mij daar helpen terwijl ik me daar niet veilig voel dus zit altijd daar heel vaak in de wc en niemand vraagt wat aan mij hoe het gaat als ik op de wc zit bijvoorbeeld een uur of half uur.  ik haat het daar en ik wil er ook niet meer heen maar ik moet er nog wel heen ...  en er komen af en toe mensen langs bij mij huis van het reik dat is van jeugdzorg om mij te helpen en die hadden contact met ze opgenomen en dan doen ze of ze mij heel goed helpen terwijl ze dat niet doen en ja en het reik van jeugdzorg  gaat ook kijken of ik in een behandeling groep kan wonen ... en het lijkt mij wel leuk want ik haat het hier thuis ook .. alleen weet iemand hoe een behandeling groep is en als daar lieve begeleiders zijn en die je Goed kunnen helpen want ik heb autisme en mensen snappen mij daarom vaak niet want ik kan niet goed communiceren    

ik haat me leven en ik voel me heel depressief en niemand begrijpt me  ik voel me daarom soms of vaak echr down in me  hoofd daar bedoel ik mee dat ik me heel erg alleen voel ... ik haat me leven nu😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺🥺

Ik hoop dat julie reageren want ik zit er heel erg mee thnxx voor het reageren alvast ❤️❤️❤️💖💖💖💖💖💗💗💗💗

Heyhey!

Wat irritant voor je, ik zou in die situatie ook hetzelfde voelen…

Misschien kan je in de jeugdzorg vrienden vinden die ook eventueel autisme hebben? Zelf vind ik als je vrienden bent die ook iets heeft van; Autisme, ADHD, Angstoornissen etc.. dat je daarmee heel erg goed mee kan omgaan. 

Ook kan je met de kindertelefoon zelf praten over een eventuele betere oplossing

 

Veel geluk om dit op te lossen! 
Hoop het beste


Ja ik hoop dat ik daar kan wonen op een  dagbehandeling groep  en dat ik daar  vrienden krijg waar ik mee kan praten  die mij begrijpen en als ik daar woon krijg ik mischien ook therapie en ik weet niet hoe dat is  weet jij dat mischien 


Als je daar eventueel gaat wonen, dan kan je eventueel vragen aan de zorgbegeleider als je therapie kan krijgen. Ook kan je gerust met de kindertelefoon zelf praten als dat je je goed voelt. 

Zelf hoop ik dat je therapie kan krijgen in de dagbehandeling groep! 


Ja  wat is een zorgbegeleider


Hoi, 

Een zorgbegeleider is een ‘baas’ van de groep, naar hem kun je naar al je vragen gaan stellen.

 

( aangepast door de Kindertelefoon vanwege de duidelijkheid )


Ja  thnxx voor de uitleg 


Geen probleem! 

Ik wens je heel veel succes!


❤️💓💗💗💖💖❤️❤️


Reageer