Vraag

sombere gevoelens

  • 28 July 2022
  • 5 reacties
  • 58 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hallo,

de laatste tijd voel ik me minder energiek en heb nergens meer zin in hoewel ik redelijk snel me eenzaam voel wil ik nu gwn alleen zijn en slapen en met niemand praten ik heb momenteel wel therapie voor andere mentale problemen en een verleden met sombere gevoelens maar dit voelt gwn vreselijk en ik kan geen reden vinden en weet niet wat ik nu moet doen kan iemand helpen


5 reacties

Ik zou proberen iets te doen wat je vroeger leuk vond, ondanks dat je nu geen zin hebt, zodat je misschien dan er toch wat gelukkiger van word. Maar ik zou eigenlijk niets anders weten.

Ik hoop dat het je lukt om weer zin te krijgen

Reputatie 6
Badge +3

Hey Anoniem1407,

Het gaat gelukkig wel weer over, maar ik weet dat dat misschien niet zo voelt.

Probeer zoals It’s me again al zei leuke dingen te doen, of nieuwe dingen proberen. Misschien vind je iets wat je weer leuk vindt en waar je zin in krijgt.

Je kan het ook aan iemand vertellen. Daar kan je dan mee praten en dat kan erg opluchten. Die persoon kan je dan ook weer verder helpen als je je minder fijn voelt.

Hopelijk vindt je iets leuks!

Groetjes iemand.

-onnodige quote verwijderd-

Hoi,

ja bedankt voor de tips maar ik weet dus niet of ik het durft te vertellen aan bijv mn psycholoog

Reputatie 5
Badge +4

Hoi Anoniem1407, 

Wat rot dat je je zo voelt! Knap dat je jouw gevoelens hier op het forum deelt. Mocht je je verhaal anoniem willen delen of willen kijken hoe je je situatie kan verbeteren, dan kan je De Kindertelefoon elke dag bellen van 11.00 tot 21.00 uur (0800-0432) of met ons chatten.

Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon

Reputatie 2
Badge +1

-onnodige quote verwijderd-

Hoi,

ja bedankt voor de tips maar ik weet dus niet of ik het durft te vertellen aan bijv mn psycholoog

Ik heb het uiteindelijk ook gedaan toen ik me echt verrrrSCHRIKkelijk voelde. Ik wilde echt nie meer leven, maar ik ben heel blij dat ik het heb gedaan. Je psycholoog gaat jou alleen maar helpen op de manier die jij fijn vindt, dus maak je geen zorgen. 💖

Reageer