Somber zijn en in de war.

  • 5 February 2023
  • 1 reactie
  • 58 Bekeken

Badge

Hi! 

Ik voel mij de laatste tijd echt eenzaam, ik zit net op een opleiding na de middelbare school en ik heb echt 0 vrienden wat heel kut is. Ik voel mij echt super kut altijd, ik ben super verlegen en heel onzeker en durf veel dingen niet (mensen aanspreken en gwn überhaupt met mensen praten) waardoor ik ook behoorlijk paniekaanvallen krijg. Heel mijn leven zie ik ook dingen die er niet zijn, geen idee wat ik er mee moet en ik word er ook heel bang van. Voel me ook vaak bekeken en alsof iedereen over mij praat. Ik weet gewoon niet wat ik moet doen, het is echt een beetje tot het top punt gekomen nu en ik ben heel bang om bijvoorbeeld mijn ouders te vragen of ik naar een psycholoog kan gaan ofzo:( ik ben gewoon bang dat mensen mij niet gaan geloven en ik wil niet dat mijn ouders zich zorgen moeten maken om mij….


1 reactie

Badge

Hey, wat vervelend dat je je zo voelt en ik kan mij best voorstellen hoe dat moet zijn 

Als ik het goed begrijp dan ben je een student (de school na de middelbare)🤔

Dan is het inderdaad lastig om mensen te leren kennen want iedereen is daar in groepjes of lopen langs mensen heen 

 

Ik kan je niet veel advies geven over het contact leggen met andere (nieuwe) mensen 

 

Maar een mooie zou zijn dat je wel meer in je zelf mag geloven en dat je niet perse iemand nodig hebt om gelukkig te zijn 

 

Eerst liet ik mij zelf ook heel erg afhangen van anderen en dat is helemaal veranderd en nu geloof ik er ook in dat ik zelf zonder anderen ook gelukkig kan zijn en dat heb ik grotendeels door de muziek van miley cyrus in mij op kunnen brengen het album: Plastic Hearts en vooral het nieuwe nummer Flowers 

Een  goeie tip die ik kan geven is als je van muziek houdt om je daar dan meer in te gaan verdiepen en teksten te gaan lezen en maak een motiverende afspeellijst 

 

Geloof mij daar ga je je veel sterker van voelen 

En mocht je contact willen of je hebt vragen of wat dan ook dan kun je altijd berichten via dit forum.

Reageer