Heya. Ik kom uit Oekraïne, dus er kunnen fouten zijn.
Ik ben van plan om hierover te praten in de chat met de vrijwilligers, maar voor nu schrijf ik.
De oorlog begon en alles in mijn leven stond op zijn kop. Zoveel problemen.. Problemen in het gezin, die er al voor de oorlog waren. problemen met vrienden, taal, karakter en nog veel meer. Ik schreef zelfs een afscheidsbrief en ging slechts één keer naar een psycholoog. Ik praat nergens over met mijn ouders.
maar tot nu toe is mijn grootste probleem dat ik me eenzaam voel. Ik heb weinig vrienden. Letterlijk: één vriend met wie we nauwelijks communiceren, een neef die voortdurend iedereen over mij vertelt iets ergs en al hun kennissen haten me, slaan me.. op school zijn er helemaal geen vrienden. op school communiceer ik alleen af en toe met klasgenoten om te helpen met de lessen. en met docenten. over het algemeen praat ik alleen met mijn ouders en speel ik met mijn kat. Ik heb niet eens internetvrienden! onlangs heeft mijn neef mij OPNIEUW te schande gemaakt en iedereen haat mij weer. Ik voel me zo alleen.. Er zijn zoveel dingen die ik je wil vertellen, maar Ik wil niet dramatiseren. en ik heb mezelf ook pijn gedaan>_<
A :3
Tekst aangepast ivm forumregel 3