Vraag

Sociale problemen

  • 30 October 2021
  • 1 reactie
  • 44 Bekeken

Badge

( Sorry voor de lange tekst, ik moet het echt kwijt) 

Heyy, ik heb dus een probleem op school. Er is een meisje in mijn klas waar ik voor dat school begon mee op kamp ben geweest ( voor school). We hebben de zelfde achternaam en daarom begon we met praten. Ze was heel aardig maar zodra school begon begon ze heel arrogant te doen. Het begon eerst met alleen maar over haarzelf praten. Ze speelt al een paar jaar (7 volgens mij) piano en tijdens muziek blijft ze steeds herhalen dat het allemaal makkelijk voor haar is. Ik zit naast haar en ik kan hier echt niet meer tegen. Ik zei er niks over want ze deed nog niemand pijn. Maar uiteindelijk begon ze vervelende opmerkingen te maken tegen mij terwijl we helemaal geen ruzie hadden. Het maakt me verdrietig want nu heb ik eigenlijk niemand meer. Ik praat wel nog met haar maar ik vind haar niet meer leuk. Het is moeilijk om te kiezen of ik bij haar moet blijven of afstand moet nemen want ze heeft 2 gezichten. Omdat ik altijd met haar omging en niet veel met anderen heb ik nu dus niemand meer. Ik zit nu meestal alleen en eigenlijk is dat misschien beter zo. Met mensen praten kost met te veel energie en het maakt me bang. Ik wil denk ik gewoon liever alleen zijn. Maar bij het samenwerken bij gym heb ik geen keus. Sociale interactie is vermoeiend en te spannend. Wat moet ik nu doen? 


1 reactie

Hoi! Ik begrijp je, ik zou het er misschien met haar zelf over hebben? Of wat vaker over jezelf beginnen en kijken of zij dan ook intresse in jou terug toont, zo niet zou ik niet meer met haar omgaan. Dan is het geen echte goeie vriendin. 

Reageer