Social anxiety

  • 14 August 2020
  • 2 reacties
  • 83 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben sociaal heel ongemakkelijk. Ik weet niet wat ik moet zeggen of doen. Ik heb het gevoel dat iedereen zo snel oordeeld en dat mensen denken dat ik dat ene kleine stille meisje ben. Heeft iemand hier ervaring mee of tips voor mij??? Nieuwe school jaar start weer en ik voel het zweet nu al!


2 reacties

Hey,

Echt helpen kan ik niet want heb hier al 3 jaar last van, weet gewoon dat je niet alleen ben!!

Groetjes♡

Badge

Haii,

heb hier zelf ook last van en het is volkomen normaal. Vrienden maken is lastig, maar je hoeft je echt geen zorgen te maken! Je bent vast een geweldig mens waarmee iedereen vrienden mee zou willen zijn. Iedereen zit in principe in hetzelfde schuitje; alles is nieuw. In de loop van de tijd raak je gewend waardoor je je meer op je gemak voelt.

Het belangrijkste is eigenlijk wel het vertrouwen in jezelf hebben. Dit kan lastig zijn maar ook dit kan helpen. Bij zelfvertrouwen laat je zien dat het je niet boeit wat een ander van je denkt. Hierdoor kom je een stuk zelfverzekerder over. En mensen zullen je dan ook sneller aanspreken.

Hopelijk hielp dit een beetje! Super veel succ6, je kunt dit!

Reageer