Vraag

snijden zichtbaar

  • 25 November 2019
  • 4 reacties
  • 75 Bekeken

Reputatie 2
Badge +4

hoi toch maar nog en keer een topic omdat jammer genoeg op mijn vorige topic niet werd gereageerd maar ik heb ook een beetje nu er een ander probleem erbij  want bij mijn vorige topic had ik al gezegd dat ik mezelf snijd als jullie daarop reageren zou ook nog even lief zijn met mijn vraag maar nu heb ik dus het probleem dat ik bang ben dat mensen het gaan zien mijn sneeën gaan  zien en ik moet dus een manier hebben zodat andere mensen het niet gaan zien 

 

mijn vraag is hierbij dus:

 

hoe kan ik mijn sneeën verbergen zodat andere mensen het niet zien


4 reacties

Hoi!

ik heb mezelf ook gesneden, niemand weet dat en ik heb diepe littekens ik heb een cactus op mijn kamer en ik zei dat ik er op was gevallen toen iemand het vroeg, maar ik draag vaak van die dikke gevlochten armbanden, en in de winter is het makkelijk (als je het op je armen en benen hebt) dan doe je gewoon lange mouwen aan. Voor de rest hou ik heel vaak me hand erop als me mouw te vaak afzakt en met gym heb ik er aan het begin de hele tijd een pleister opgedaan maar dat kan niet voor een te lange tijd natuurlijk, dus nu heb ik ook een dikke gevlochten armband aan bij gym (bij mij zegt niemand er iets van 🙂 )

ik hoop dat dit nuttig was!! :):)

Reputatie 2
Badge +4

ik draag nooit armbanden dus dat zou ook opvallen wel bedankt dat je meedenkt en met gym hebben we verplichte korte broekjes en truitjes met korte mouwen en ik kan niet hele gymlessen mijn hand er op houden dat zou een beetje moeilijk zijn en het is niet alleen de gymles ik moet het ook thuis kunnen veerbergen maar dat is een ander probleem bedankt voor het meedenken 

ik draag nooit armbanden dus dat zou ook opvallen wel bedankt dat je meedenkt en met gym hebben we verplichte korte broekjes en truitjes met korte mouwen en ik kan niet hele gymlessen mijn hand er op houden dat zou een beetje moeilijk zijn en het is niet alleen de gymles ik moet het ook thuis kunnen veerbergen maar dat is een ander probleem bedankt voor het meedenken 

Ohhhh dat wist ik niet, wij hebben met gym korte mouwen en we bepalen zelf welke broek, ik weet niet hoe je het thuis kan verbergen mijn moeder had het een keer gezien en toen zei ik dat ik was gevallen en toen zei ze gewoon oké maar ze kijkt nooit naar dat soort dingen dus ik weet niet hoe je het thuis kan verbergen sorry

Reputatie 2
Badge +4

is niet erg

Reageer