snijden/zelfbeschadiging

  • 28 March 2020
  • 2 reacties
  • 63 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik vind het heel eng om er over te hebben... Ik heb vandaag pas een acount aangemaak hier op.. Maar ik voel me al heel lang niet lekker en ik ben altijd moe.. Ik heb ook vaak gedachtes van alles.... Maar ik snijd me zelf en het word steeds meer en diepper..... Ik vind dit heel eng om te posten... Maar ik zet dit erop omdat ik met mensen wil praten.. Ik praat er namelijk met niemand over... Ik hoop dat iemand dit leest en me begrijpt..


2 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Ik begrijp je volkomen ik zit precies in de zelfde situatie, het is ook de reden waarom ik hier een acc heb aangemaakt 

zelf kreeg ik de tips om er misschien toch met iemand over te ompraten of te  bellen met de kindertelefoon, ook zij iemand dat je vlinders kan tekenen die dan mensen waar je van houd moeten voorstellen, elke keer als je jezelf snijd gaat er eentje dood, zelf ga ik dat niet kunnen maar bij sommige mensen helpt het, kijk anders even op m’n acc want daar hebben mensen tips gezet, misschien helpen ze jouw wel 

stay strong 💪 en veel suc6

Hey,

Stom dat je je zo voelt.

Ik snap dat je het eng vind om het erover te hebben, het is ook geen allerdaags onderwerp.

Ik raad het je ook aan om een keer te bellen met de Kindertelefoon, als je dat nog niet had gedaan. Dan kun je anoniem je verhaal kwijt, dat zal vast opluchten.

Als je vragen hebt of je je verhaal kwijt moet kan je dat altijd op dit forum zetten, er zijn vast mensen die antwoord hebben op je vragen of iets vergelijkbaars hebben meegemaakt. 

Sterkte,

Xx🍀

Reageer