Hey, ik zag laatst een verhaal van iemand die haar arm nie wou tonen omdat ze zichzelf snijd. En ik vroeg me eigenlijk af waarom mensen dat doen? En hoe begin je daarmee? Niet dat ik het zelf wil doen maar ik vraag het mij gewoon af. xx
Hoii
De meeste mensen doen het omdat ze gewoon niet meet weten wat ze moeten doen met het leven. Het snijden zou minder pijn doen dan het leven. Een vriendin van mij doet het ook en probeert er mee te stoppen maar op een bepaald moment raak je er verslaaft aan. Het geeft een fijn gevoel zei ze.
Ik hoop dat dit geholpen heeft!
Doeiii
Hallooooo,
Sommigen willen zichzelf straffen nadat ze iets fout hebben gedaan of depressief zijn. Niet aan beginnen!
Groetjes, justGhast
De meeste mensen snijden/ verbranden zichzelf omdat of het wordt te veel voor hun en zichzelf snijden is de enige uitweg voor ze.
Hoiii, Veel mensen doen het omdat ze zichzelf willen straffen, of om even “iets” te voelen. Maar ook vaak omdat je dan even al je zorgen vergeet. Dat gevoel is vaak voor heel kort en daarom werkt het verslavend. Xx
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.