Skip to main content

Hii ik heb wat tips nodig, ik snijd mezelf in me arm en heb dus allemaal krassen enzo, elke week heb ik gym op school met verplichte gymshirtjes van school met korte mouwen, ik snijd mezelf pas sinds kort na er hele lang gedacht over te hebben en toen was het vakantie maar nu school weer is begonnen weet ik niet wat ik moet doen ik weet echt niet hoe ik het het beste kan verbergen, armbandjes zijn ook verboden en ik draag nooit armbandjes dus dan moet ik me hele arm voldragen tot aan de top en dat zou raar zijn, een ander shirt gaat er een punt van je inzetcijfer af.. graag wil ik tips om het te verbergen… en zeg alsjebleift niet van dat ik hulp moet zoeken enzo want als ik dat wilde vroeg ik er wel om hihi

Dat is lastig. Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb gehoord dat je er make-up up kunt smeren (weet niet wat precies, ik weet echt niks van make-up) maar ja, als je dat niet hebt wordt dat lastig. 

Ik weet echt nooit wat ik moet doen maar om heel eerlijk te zijn, als ik mijn arm zo veel mogelijk bij m’n zij houd en dat soort dingen merken mensen het niet zo snel. Als de sneden niet heel diep zijn zie je het sowieso van een beetje afstand meestal toch niet. 

maar ja, ik weet ik niet veel maar hoop dat je hier misschien iets aan hebt. 

herkenbaar probleem…

wat je misschien kan doen is of een vest dragen en zeggen dat je het heel koud hebt omdat je een beetje ziek bent ofzo of je kunt het misschien met van die tattoo verberg makeup verbergen

ik hoop dat het helpt!

Ten eerste zou ik stoppen met het snijden en met iemand die je vertrouwd gaan praten. En tijdens de genees periode kun je bijvoorbeeld een dunne trui onder je shirt dragen of een vestje er over. Als dat niet mag dan zou ik er gewoon eerlijk over zijn en je gymdocent uitleggen waarom je lange mouwen wil.  Ik heb het ook zo gedaan en heb toen goede hulp gekregen waardoor het snijden verleden tijd werd.

Dankjewel voor de reacties, ik ga eens vragen of ik met een vestje mag gymen en anders word het make up maar dat is ook niet mijn sterkste kant. Ik wil wel stoppen maar het is op een of andere reden zo fijn ofzo ik kan het niet echt uitleggen 😞 ook weet ik niet hoe ik hulp moet vragen aangezien ik geen goede relatie met mijn ouders heb en bang ben dat ik vriendinnen afschrik als ik het vertel :(( ben al n hoop vriendinnen verloren en wil er njet nog meer kwijt...

Reageer