snijden met anxiety

  • 28 November 2022
  • 2 reacties
  • 69 Bekeken

Badge

hoi,

ik ben een kind van 12 jaar en zit in de 1e, ik heb social axiety en depresie door dingen die in het verleden zijn gebeurd.  zo ben ik gepest en heb ik 5 mensen in 2 jaar verloren. ik word ook snel nerveus, dan moet ik erg zweten, heftig ademen en trillen. ik ben door al die dingen zm gedachtes gaan krijgen en sh gaan doen.

mn vrienden hadden mn sh wonden gezien hebben er na gevraagd en een week later een grap gemaakt dat ze het tegen de mentor hadden gezecht.                                                                                                                                                        ik ben erg onzeker en weet niet zo goed wat ik er mee moet.

wat moet ik doen?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Echt kut om je zo te voelen, ik weet wat het is. Heb je mensen waarmee je er over kunt praten? Je ouders of iemand van school bijvoorbeeld. En als je dat nog niet hebt gedaan zal ik sws een afspraak maken bij je huisarts. Alleen ga je hier niet uitkomen maar met hulp is het echt wel mogelijk, al lijkt dat nu misschien niet zo. En vergeet niet dat hoe jij je nu voelt niet jouw schuld is. Heel veel sterkte.

Reputatie 3
Badge +1

Hoi @anonympje013 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

 

Groetjes,

Puck, De Kindertelefoon

Reageer