Hallo allemaal, ik heb hier wat te venten.
Het is 4 dagen terug begonnen. Ik ben zeer down door de nieuwe coronapas en dat ik buitengesloten word (ongeprikt) en het idee dat ik niet eens een Mcdonalds meer binnenkom of niet een bioscoop binnen kom doet me denken aan WW2 (NIET DE HOLOCAUST!) en ja, vrienden enzo zijn wel geprikt en gaan natuurlijk van alles doen zonder mij wat wel kut is. Voorkant linker arm zet ik krassen op en heb ik een sneetje op gezet, meeste krassen gaan de volgende dag weg maar die kras ik terug wegens stress. Zitten iets van 10 krassen op. Het viel mijn ouders op dat ik lange mouwen droeg met dit weer en omdat ik altijd korte mouwen aan heb en trokken mijn linkermouw uit en daar hebben ze deze zooi gevonden. Ze bleven kalm maar het is zeer ongemakkelijk.... Ik gebruik als excuus dat dit komt door een tackle met voetballen op zo een kunstgrasveldje maar of ze dat geloven weet ik niet. Ik heb geen idee hoe mijn leven verder moet (ben niet suicidaal) en voel me ziek in mijn kop en helemaal gek. Ik weet niet of ik weer depressief ben (had een depressieve periode toen ik 11 was) of dat ik gewoon me aanstel.