Skip to main content

Okay lmao het word nu steeds warmer enz en dat houd dus in dat ik dan korte mouwen aan moet enz maar ik ben een lopende barcode dus hoe zorg ik er voor dat je me littekens niet kan zien? Die mfs zijn paars dus make-up werkt niet en idk als me vrienden/familie het zien ben ik dood en het gewoon vertellen is geen optie en  “gewoon stoppen” lukt ook niet. De tekst is voor een deel aangepast omdat deze in strijd is met forumregel 4 (Reacties op het forum zijn positief).

Er zijn hier meer topics over gemaakt misschien daar eens een kijkje nemen?


Okayy dankjee

 


Haha, same man. Het scheelt dat er nu cororna is en ik het huis niet vaak meer uit ga, maar als het zomer begint te worden ga ik niet alleen lange broeken dragen (ik snijd vooral op mijn benen). dus als je een goede oplossing hebt gevonden. kan je het dan misschien delen??

alvast thnx!

-L


Goeie oplossingen zijn wel lastig vooral als je t op je benen doet (ik doe het zelf op me armen) maar lange broeken dragen is ook een oplossing maar is wel heel kut als het warm is. Voor de littekens werkt bio oil heel goed je kan het krijgen bij bijna alle drogisterijen bijv Kruidvat, Etos enz. Als ze nog nieuw zijn en je ze sneller tot littekens wil krijgen helpt vaseline bij mij dan heel goed. Succes! :)


Hey, 

Super bedankt voor de oplossingen! Ja, ik kijk wel wat er van komt in de zomer, misschien gebruik ik wat fuckthemall haha. Joe! 


Haha geen probleem!


Reageer