Vraag

snijden en zelfmoord

  • 11 May 2020
  • 6 reacties
  • 140 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi voor iedereen als je reageert ik weet niet of ik over een paar weken dit nog terug lees…. maar ja ik zal maar beginnen in ben een meisje en heb veel problemen met mijn moeder en snij mezelf in mijn pols en op mijn armen ik heb ook al vaak zelfmoord pogingen gedaan maar is helaas mislukt ik voel me gwn fk kt ik heb al vaak met een mes dingen in mijn arm geschreven en ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen het is zo erg dat ik niet weet of ik over een paar weken of dagen nog leef maar ja iemand tips ofzo


6 reacties

Badge

Hey anoniempje,

 

Praat met iemand over je problemen. Dat klinkt misschien zo standaard, maar het helpt echt. Ik praat soms met mijn trainer erover en dat helpt elke keer weer een beetje en het gaat steeds weer een beetje beter met mij. Ik gun dat ook aan jou. 

Badge

hey

misschien helpt het om met iemand te praten en als dta niet zo goed gaat met iemand die ook zelfmoord wil plegen want dan snappen jullie elkaar

Reputatie 3
Badge +2

Hoi, wat je zecht is wel erg. Onthoud dat je echt superleuk bent en dat je gewoon door moet leven!

ga iets doen met je leven! Ga anderen helpen help jezelf! Je bent het waard om te leven! BE HAPPY AND SMILE GIRL!! Hou vol! Stel doelen voor jezelf en ga die uitvoeren. Lijd jezelf af en NATUURLIJK eet veel chocola! 
 

praat er alsjeblieft over dat mag ook met mij. Maar krop het niet op JE BENT GEWELDIG! Xxx van mij

Hoi, ik begrijp je volledig ik heb hetzelfde onthou dat je niet alleen bent. En wat ewa zegt kan misschien nog wel helpen. Ik zie het leven ook niet zo meer zitten en praten tegen mijn omgeving vind ik ook niks want zij begrijpen mij toch niet:( als jij dat ook wil wil ik wel contact met jou hebben want dan voelen we ons misschien meer begrepen?

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @Anoniempjuhh ,

Wat goed en dapper van je dat je een topic op het forum hebt geopend!

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Ondanks dat het een heel lief aanbod is van @Romee123 , is het niet toegestaan om persoonsgegevens met elkaar uit te wisselen. We vinden het op het forum erg belangrijk dat iedereen anoniem is. Hier met elkaar erover praten, mag natuurlijk wel.

Lieve groet,
Griselle
De Kindertelefoon

Hey het is al het beste dat je er open over wil zijn en dat je toegeeft dat het zo niet kan. Ik heb in dezeflde situatie gezeten, maar geloof me wat er al werd gezegd praten helpt,  maakt niet uit met wie. Je bent niet alleen. Wat ook helpt is alles op te schrijven als je niet wil praten, dan kan je het toch nog een beetje kwijt en voel je je misschein achteraf wat beter. Als het overdag gebeurt ga naar buiten, ga wat leuks doen, het punt is ZOEK AFLEIDING.  dan ben je jezelf al 1 stap voor.  groetjes je kan het ;)

Reageer