Skip to main content

Hey ik ben ….,

Ik heb al een heel jaar ruzie met mijn ouders het wordt steeds erger en erger, ik heb aangegeven dat ik uit huis wil maar het mag niet gisteren kreeg ik zo veel ruzie met mijn moeder dat ze me helemaal in elkaar heeft geslagen, mijn hele lichaam doet nu pijn dat was ook de eerste keer dat ik mezelf heb gesneden, maar ze zijn er achter gekomen ze zeiden dat ik niet goed bij mijn hoofd was en dat ik aandacht wilde trekken, dit was niet mijn bedoeling en ze begrijpen me helemaal niet, ze vinden altijd dat ik het probleem ben en dat ik het verkeerd doe, ze willen dat ik praat maar ik kan met niemand praten. Vanochtend was het weer begonnen mama viel me aan en trok mij oorbel eruit nu bloed mijn hele oor papa trok ook een hele pluk haar eruit en drukte op de snijwond in mijn pols. Mama denkt dat door elke keer weer met mooie praatjes te komen het weer goed is en daarna gaat ze huilen ze zich altijd voor als het slachtoffer. Toen ze erachter kwamen dat ik mezelf snijd en ik vertelde dat ik het niet voor aandacht deed lachte ze me gewoon uit. Het gaat nergens meer goed en alles doet pijn. Alleen als ik met sommige vrienden ben voel ik me nog een beetje goed, maar ik mag niet meer met die mensen omgaan omdat het verkeerde mensen zijn volgens mijn ouders, maar het zijn gewoon mensen die met dezelfde pijn zitten als mij.

Hey @Heel Anoniem,

Heel heftig zeg! Je ouders doen echt niet normaal! Je moet hier echt over praten, bijv. met een vertrouwenspersoon of je mentor. Je kan ook altijd met de kindertelefoon bellen/chatten. Misschien kan je naar een pleeggezin of een woongroep? Veel sterkte!

Groetjes, @Monkeyboy08 


Hi @Heel Anoniem 

Jemig, dit is echt heel heftig! Ik zou het vertellen aan iemand bijv. iemand op school. Als dat niet werkt zou je naar de politie kunnen gaan wegens kindermishandeling (ik weet niet of je dat wel wilt want dan komen je ouders wel echt in de problemen), maar je ouders doen echt niet oké. Hopelijk help dit!

 

Groetjes Y.


Hoi @Heel Anoniem 

Heftig om te lezen ik hoop dat er snel een oplossing komt.

Je kunt veilig thuis inschakelen voor  meer informatie moet je op https://Veiligthuis.nl  kijken. Kun je met een vertrouwenspersoon praten op je school?(Je kunt daar vragen om je bij veilig thuis te melden zij zijn wel verplicht om daarna verder te onderzoeken)

En hoe gaat het nu met de situatie? Ik hoop dat het snel beter word.


Reageer