Snijden en afvallen

  • 30 May 2023
  • 5 reacties
  • 100 Bekeken

Badge

Ik heb me net voor de eerste keer gesneden, rn ik weet niet wat ik moet doen, ik wil doorgaan maar ook stoppen, het voelt fijn maar ik weet dat het slecht is. Ook wil ik minder eten omdat ik te dik ben, maar dan eet ik de hele dag niks en ga ik s'nachts extreem veel eten, ik weet niet meer wat ik moet doen, ik voel me verschrikkelijk, heeft iemand tips?😕


5 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi

Per direct stoppen nu het nog kan. Snijden is super verslavend, ben ik ook geweest.

Had zelfs ontwenningsverschijnselen 

Badge

ik heb hier niet perse heelveel verstand van ofz maar ik zou proberen uit te zoeken waarom je jezelf wilt snijden. en probeer gw tevreden te zijn met je lichaam niemand is perfect en anders zul je de rest van je leven ongelukkig zijn.

Reputatie 6
Badge +5

Als het ff kan, stop dan direct met snijden. Dit is heel verslavend door alle geluksstoffen die vrij komen in je hersenen. En anders heeft dit je weer voor zo'n lange periode in de ban. Je kan dit, doe het niet.

En dan even over het afvallen: ga dat niet doen. Je bent jong en in ontwikkeling en dan helpt het niet om te gaan afvallen. Weet je wat goed voor je is? Een gezond en gestructureerd dieet. Eet gewoon gezond ontbijt, lunch en avondeten en dat is het beste voor je. Te dik zijn is niet erg. Ik vind het altijd wel mooi! En ieder lichaam is anders, het kan ook gewoon je bouw zijn en dan kan je er ook niks aan doen. Anyway, jij kan dit

kusjes xxx

Reputatie 4
Badge +1

Hi @Hanne Noniem 

Wat dapper dat je dit bericht hebt gepost op het Forum. We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

Veel sterkte!

Groet, Babs van de Kindertelefoon

Badge +1

stop aub nu het nog kan met snijden, het gaat je blijven achtervolgen als je er mee doorgaat

Reageer