Snijden door gemengde gevoelens

  • 21 March 2021
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3

Hoi iedereen,

 

Het ging een tijdje beter maar t gaat nu weer bergafwaarts.  Er zijn zo veel dingen aan de gang

  • Op school gaat het niet heel best cijfers gaan omlaag en er komen niet veel goeie cijfers bij..
  • Thuis gaat het weer slecht; er is precies nu een ruzie aan de gang met mn moeder en zusje, waarbij er weer wordt geslagen .
  • Mn zusje gaat als ze nog langer zo door gaat uit huis want ze is een terrorkind volgens mn moeder en ze verpest het gezin om het maar netjes te zeggen.
  • Heb ook last van Gemengde Gevoelens zowel; Verliefd, bang, verdrietig..
  • En ik snijd mezelf eerst deed ik het 3dagen al niet meer maar nu het weer slecht gaat ben ik weer begonnen

 

Kan ik iets doen voordat het te laat is?


2 reacties

Badge

als je iemand hebt om mee te praten, praat dan met diegene. Ik weet dat dat niet makkelijk is en een heel basic antwoord, maar door te praten vind je hulp. Praat bijvoorbeeld met een vriend/vriendin, andere familie, iemand van school etc. Ik hoop echt dat het goed komt en hou alsjeblieft vol, uiteindelijk komt het goed dat beloof ik.

 

 

Reputatie 1
Badge +1

Hoi,

 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen of samen met de Kindertelefoon wilt kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

Groetjes,

LotteS

De Kindertelefoon

Reageer