Vraag

snijden, anorexia?

  • 30 August 2023
  • 1 reactie
  • 71 Bekeken

Badge

Hoi, ik ben een meisje, ik ben 14 jaar,

de afgelopen maanden is er iets raars gebeurt. ik heb een soort stem in mijn hoofd gekregen die steeds meer aanwezig word. de stem zegt wat ik wel en niet mag doen en legt me straffen op als ik iets niet goed doe. dit begon onschuldig, maar van die stem mocht ik niet meer zo veel eten, hij zei dat ik dik ben. als ik dan wel eten als ik dit had kunnen voorkomen moest ik mezelf slaan. er waren dagen waar ik er geen last van had, maar dit werd steeds erger en erger. het slaan ging over op krassen en knijpen. door het weinig eten kreeg ik een soort eetbuien of zo. hierdoor werd ik of die stem heeeel boos op mij, dus begon ik met kotsen. Ik kwam er alleen achter dat dit voor mij niet werkte. toen was er een dag dat ik weer heel veel had gegeten, ik schelde me volledig uit. het leek een soort paniek. ik sloeg mezelf, maar het hielp niet, dus kraste ik mezelf ook dit hielp niet. toen zag ik een puntenslijper liggen waar ik het mesje uit heb gehaald en mezelf heb gesneden. dat is nu 3 dagen geleden. sindsdien snijd ik mezelf elke dag een paar keer en ik heb het iedee dat het erger wordt. wel heb ik het idee dat het niet eten minder word en ik er wrs door het snijden minder mee bezig ben.

 

Weet iemand wat dit is? Of wat ik het beste kan doen? ik hoor het graag!

xoxox eenmensje


1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Dat is echt heftig meid.

Ik zou er over praten als ik jouw was.

Ik weet ook niet heel veel meer om te zeggen. Maar goed dat je je verhaal deeld

Reageer