Vraag

Snijden?

  • 8 October 2023
  • 2 reacties
  • 86 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Hi, ik ben al deppresief voor 3 jaar, dat is ieder geval wat m’n ouders zeggen. Het was nooit zo erg, ik heb alleen al m’n vrienden verloren lol. Anyways, het is dit jaar erger geworden.  En zelfbeschadiging is meerdere keren door mijn gedachten gegaan. Ik doe mezelf pijn, maar ik snijd me niet. -Triggerende details verwijderd door Kindertelefoon-. Maar nu heb ik de drang gekregen om mezelf te snijden. Thuis, als ik op school ben, in de winkel, overal. Het is erg vervelend. Ik wil het echt doen, maar ik ben bang dat iemand het zal merken, en een deel van mij wil mezelf niet snijden. Dus wat moet ik doen? Ik wil me niet zo blijven voelen!


2 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hoi.

Mischien kan je naar een vertrouwenspersoon gaan op je school die kunnen je echt verder helpen ookal heeft het niks met school te maken. 

En je ouders weten dat je depressief bent? Dan kan je misschien vragen of je naar psycholoog mag. En je kunt je gevoelens ook opschrijven dat helpt ook een beetje.

Sterkte succes

Groeten...

Reputatie 7
Badge +11

Hey @NietEchtRyan,

Vervelend dat je die gevoelens hebt.  Je hebt geen vertrouwenspersoon zag ik in een ander topic van je.

Je kan wel altijd met de KT bellen/chatten.  Verder heb ik nu even geen tips, sorry!

Groetjes, @Monkeyboy08

 

Reageer