Vraag

snijden

  • 31 August 2021
  • 4 reacties
  • 88 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey ik vroeg me af is het raar om op school met korte mauwen te lopen? Terwijl je open snij en/of schaafwonden hebt door zelfbeschadiging .

Groetjes Anoniem105 


4 reacties

Reputatie 2
Badge

Als eerst: Vooral niet doen!!! Niet jezelf snijden. Ik heb dat vroeger gedaan. Nadat mijn vriendin er achter is gekomen, is ze gelijk naar mijn mentor gestapt, waarna ik na wat gesprekken met hem door ben gestuurd naar een therapeut. Dit heeft me heel erg geholpen, en ik raad het je zeker aan ;) 

Hey Ravelien dankjewel 

Maar is het raar om met korte mauwen te lopen?

Heyy

 

Die keuze is aan jou!

Je mag natuurlijk altijd korte mouwen dragen als jij dat wilt! Het kan wel zijn dat het opvalt bij mensen dat je snij plekken hebt dus daar moet je dan wel een beetje rekening mee houden.

 

Nog even over het snijden.. Snijden is zoals Ravelien al aangeeft niet zo goed. Het is beter om ermee te stoppen, maar ik weet dat dat heel erg lastig kan zijn.

Wij weten niet in wat voor mate jij snijdt, maar het is misschien een goed idee om te kijken naar een alternatief. Iets wat je kan doen ipv het snijden. In het topic wat ik hieronder link staan erg veel alternatieven tegen zelfbeschadiging. Misschien kan je dat topic eens rustig doorlezen en hopelijk staat daar iets tussen wat je kan doen als je drang hebt om te snijden. Je kan inderdaad ook altijd met iemand gaan praten zoals met je mentor, ouders of een vertrouwenspersoon zodat je hulp en steun kan krijgen:slight_smile:

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Hey NaamNietBekend 

Dankjewel voor je hulp 🥰

Reageer