Skip to main content

Hallo, ik ben een meisje, 15 jaar oud. En ik snijd mezelf, dagelijks als het kan. Ik ben nu mn tool kwijt dus kan het nu niet doen, hier word ik alleen nog maar ongelukkiger van en ik voel me al redelijk wat weken heel leeg. Mn moeder vraagt me er niet naar terwijl ze ziet dat het niet goed gaat met me. En ik zou graag willen dat ze er naar vraagt. Ik wil graag stoppen met mezelf te snijden maar ik weet niet hoe…… heeft iemand tips?

Heee meisje,

Ik heb mezelf ook een tijdje gesneden en ik ben er nu mee gestopt, ik zou je er mee willen helpen als je wilt. Ik weet niet hoe ver het nu met jou is…heb je al liktekens of niet? Maar ik zou je er zeker mee willen helpen. Wat betreft je moeder… Mijn ouders hadden het ook niet door en ja, hun zijn ook gwn maar mensen. Als jou moeder het ziet en er toch niks van zegt is ze miss bang ofzo… Als je mn hulp nodig hebt zeg maar… De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.

 

X


Hi!

Ik wil effe zeggen dat ik zoveel respect voor je heb dat je het hier durft te zeggen🥰💞 zelf heb ik heen ervaring met snijden, wel met depressie. Ik raad aan om met met iemand te praten ( een vriend/familie op iets zoals snap of insta! Wat je moeder betreft, kan je nket veel aandoen. Probeer met iemand te praten (lucht echt op) je kan eventueel ook een app installeren (daar staat hoelang je jezelf als geen pijn meer hebt gedaan👍💞 ik hoop dat je iets met dit advies kan en je beter gaat voelen🥰❤️ je mag altijd iets vragen 👍💞🥰❤️ De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 7. Het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.


heel erg bedankt voor de tipss:)) ik ga ze uit proberen


Reageer