snijden

  • 23 March 2021
  • 2 reacties
  • 63 Bekeken

Badge

Hey,

 

Sinds begin 2019 heb ik depressie en sinds die zomer ben ik gaan proberen mezelf te snijden. Eerst deed ik alleen soort krassen met klein schaartje maar sinds kort doe ik het met een puntenslijper mes. Ik deed het eerst altijd op mijn onderarm maar sinds vandaag doe ik het op mijn bovenbenen.

Ik klink waarschijnlijk heel dom maar het voelt echt fijn (niet aan te raden mee te beginnen pls). Ik zit ook heel vaak in de badkamer met wc papier te wachten tot het stopt met bloeden.Ik wil echt niet stoppen met dit en wil het ook aan niemand vertellen maar zit er wel een beetje mee. Daarom vertel ik het hier maar.


2 reacties

Badge +1

Hey,  sorry dat je hier mee zit, het is lastig om met dit soort dingen om te gaan, dat geld voor iedereen. Maar het is echt niet een oplossing om jezelf zeer te doen, ik snap goed dat het fijn voelt, maar het is niet een oplossing.. Ik snap dat je het niet wilt vertellen maar dat is echt het beste, het is natuurlijk niet fijn dat je je zo voelt. Misschien kan je het met je ouders, mentor of een vriend bespreken.. Ik hoop dat het binnenkort beter met je gaat.. 

Badge

Hey dit lijkt me idd heel lastig. Ik zou er vooral proberen over te praten, met iemand die je vertrouwt. Want jezelf pijn doen omdat je je sad voelt is nooit goedd.

xx

Reageer