Vraag

snijden

  • 21 December 2020
  • 3 reacties
  • 82 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey hey ben ik weer😅 oepss... nee maar goed back to business laat ik agian maar gw gelijk beginnen ik ben mezelf dus weer aant snijden bc life sucks enzovoort😊 maar goed ik heb dus nog steeds een soort van streepjes van ruim 3 maanden geleden staan trekken die ook nog weg of niet want het is niet op een bepaald handige plek voor mijn werk want klanten kunnen het gw zien ookal zijn de de winkels gw dicht door die k Corona (srry voor mijn taalgebruik) maar goed gaat dat nog weg of niet het gaat nu btw wel weer een beetje de goede kant op ben nu 5 dagen clean💪 Nou dat was mijn vraag eig😅 hoop dat iemand een antwoord heeft🤷‍♀️🙏

 

Bye byeeee


3 reacties

hiii

ik ben echt trots op je dat je al 5 dagen clean bent!!

het genezen van je littekens duurt even. als je diepe hebt duurt het wel langer. waarschijnlijk zie je over de minder diepe over n maand of 2,3 bijna niks meer. als het diepe zijn zou dat nog wel even kunnen duren (ongeveer rond de 5 maanden). maar dan zou je ook geen witte lijnen meer moeten zien.

xx

 

Badge

Hey, SaJa!

 

Het kan soms even duren voordat een litteken geneest. Je hebt wel een speciale crème voor littekens, die helpt best goed. Als het voor jou niet mogelijk is om die te kopen kan je ook gewoon heel basic een pleister plakken over de littekens. 

 

Succes, baseballgirl_5

Reputatie 2
Badge +1

hi, heb je tips of zo lang clean te blijven? mij lukt het niet. chek mn toppic voor meer info!

Reageer