Snijden

  • 21 June 2020
  • 2 reacties
  • 70 Bekeken

Hi, sinds december zit ik niet goed im mijn vel.

Toen ik vier was kreeg ik faalangst waar ik op mijn tiende van af kwam.

Ik zit nu in de eerste ik heb een klein zusje en minn ouder zijn gescheiden dat vind ik zelf niet een enorm probleem ik zid mijn vader en moeder echt elke dag. 
Mijn moeder lijkt altijd aan de kant van mijn zusje te staan, ze lijkt het altijd zeer leuk te vinden om mij uit te schelden en arrogant te noemen en zegt dat ik later alleen dood zal gaan. Een keer was ze zo boos dat mijn vader me moest komen ophalen.

op dit moment heb ik geen vrienden op school (als sinds september ni) en ik ben echt super bang om op school ook maar mijn mond open te doen, het is mij zo vaak gebeurd dat mensen gelijk naar gingen doen dat ik gewoon niks meer durf te zeggen. Ik heb dit ook tegen mijn moeder gezegd en zij zei dat ik mensen gewoon een kans moest geven en van mijn telefoon moest afkomen, wat ik nu ook wel doe. Alleen daar door voelde ik me nog meer afgewezen, de laatste tijd maken ik en mijn moeder veel ruzie. Ik heb minn problemen nog niet aan mijn vader vertelt, ik heb de laatste tujd ook meer ruzie met hem, en dat wil ik niet. 

Ik heb al een hele tijd zitten denken over snijden, alleen was ik gewoon bang voor de pijn. Toch heb ik het net een minuut geleden gedaan en ik weet niet wat ik moete denken. Ik snap dat het erg is maar het maakt mij echt niet meer uit.

Ik heb dit geschreven omdat ik erover iemand mee wou praten die mij hopelijk ook begrijpen.

 

 


2 reacties

Hey..

 

Ik zal met mijn mentor gaan praten of de situatie thuis (je kunt altijd met je mentor praten) en anders met jou ouders wat jij vind van jullie situatie.

En wil je je absoluut niet expres gaan snijden. Ik snap dat het een fijn gevoel is als je je verdrietig of boos bent om dan je zelf even een andere pijn te laten voelen. Ik heb mij zelf vaak gesneden en ik heb nog steeds littekens van 2 jaar terug, en het is een verslaving dus ik zal er misschien nooit meer van af komen. 

Ik wens je nog veel geluk en liefde!

 

Xx een onbekende 

 

Hey @Geen naam .

Vervelend voor je !

Ik zou als ik jou was zoals @Xxjustsomeone . Al zei. Praten met je mentor.  Of praat met iemand over je gevoelens tegen iemand die je vertrouwt. 

Je moet echt niet snijden! Ik zelf heb ervaring met snijden, ik ben er gelukkig van af, maar ik heb er veel littekens aan overgehouden.  Dus ik zou nu het kan en omdat het nu nog kan stoppen zonder teveel schade aan jezelf toe te brengen. Ik Snap dat het even het gevoel geeft alles te vergeten , maar dat is echt niet de goede oplossing,  dus stop er mee! Je kan als je het even niet meer weet of gewoon een luisterend oor wilt, kun je anoniem bellen of chatten met de kindertelefoon.  

En anders , praat hier op dit forum. Praten helpt.

 

Hopelijk helpt dit. Sterkte

 

Groetjes Gebruiker c 

Reageer