Skip to main content

Hé.

Ik weet sind een tijden dat me beste vriedin zich zelf snijd ,ik heb het daat best wel moeilijk mee en ik doe het zelf ook ,me vriedin wil gaarg hulp maar aks we dan hulp hebben gevonden slaat zs het af .ik heb zelf een tijd geahd dat me zus zich zelf sneed en heb daar een trauma aan over gehouden me zus zit onder de littekens en heeft der spijt van dat ze het heeft gedaan .

Maar me bestfriend vind het fijn om te doen maar ik wil der niet kwijt ..

Kan iemand me alsbemleift helpen  ik zit der echt door heen??

hey,

het is ten eerste al niet goed dat ze zichzelf snijd ik kan me voorstellen (ik spreek uit eigen ervaring) dat ze het fijn vind en er mee door wilt gaan. wat ze absoluut niet moet doen! zij gaat daar later echt spijt van krijgen. ik raad wel aan om hulp te zoeken, ik snap het als ze het niet wilt ik heb dat toen ook niet gewild. als ik jou was zou ik er met haar over praten en oplossingen zoeken. ook op de momenten dat ze het moeilijk heeft moet ze afleiding gaan zoeken of een alternatief gaan zoeken in plaats van snijden.

ik weet niet als ik je zo geholpen heb of iets voor je kan doen of als je vragen hebt laat het me maar weten

Hee

Bedankt ik heb der wat aan heb gister nog met dsr gepraat en ik weet nu waarom ze het doet ze kan der ex niet vergeteren en het i  nu een half jaar uit  ze wilbhem graag vergeten maar dat iet ze niet omdat ze spijt heeft datcze hetvuit heeft gemaakt maar ex is nu mijn bestefriend en ik weet hij haar niet treug wil maar zei hem wel

Reageer