snijden

  • 19 January 2020
  • 1 reactie
  • 48 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik ben 15 en ik snij me zelf niet vaak maar ben er een Paar dagen geleden mee Begonnen 

Ik heb een beste vriendin aleen zij heeft de afgelopen 5 dagen al een maar over een jongen gehuild en zij vertelt alles tegen mij aleen ze doet het een beetje te veel ze huilde ook bij zorg en eco 

En ik trok het niet meer en lief de klas uit en pakte mijn passer dat was t enige scherpe ding in me tas en ik ging naar de wc een snee mezelf en ik was effe opgelucht en toen was ze nogsteeds aan t huilen aleen ik moet sinds een Paar weken me heel anders voor doen voor haar omdat ik met dingen zit maar zij mij als een therapeute gebruikt ik weet niet wat ik Nog meer Kan doen .


1 reactie

hey 

 

ik zou zeggen ga samen met haar naar een docent zo dat voor haar eerste gesprekje het niet zo spannend is. 

 

en ga voor je eigen problemen ook naar een docent of iemand die je vertrouwt en probeer te stoppen met snijden. want snijden lost niks op. het maakt alleen meer problemen en je pijn woord uit gesteld. dus ik zou zeggen zoek iemand in hulp te vragen

 

groetjes blue 

Reageer